Παρότι οι παραγγελίες πλοίων έχουν διαμορφωθεί επί του παρόντος σε χαμηλότερα επίπεδα σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη, οι Έλληνες πλοιοκτήτες συνεχίζουν δυναμικά τις επενδύσεις τους, με την πρόσφατη δραστηριότητά τους να εστιάζεται για ακόμη μία φορά στη χύδην ναυτιλία.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, οι Έλληνες προέβησαν σε δύο παραγγελίες πρόσφατα, η μία για τη ναυπήγηση bulk carriers και η άλλη για τη ναυπήγηση δεξαμενόπλοιων.
Πιο συγκεκριμένα, μια παλαιότερη παραγγελία που επιβεβαιώθηκε πρόσφατα αφορά τη ναυπήγηση τριών bulk carriers χωρητικότητας 63.500 dwt. Τα πλοία θα ναυπηγηθούν στην Κίνα, θα κοστίσουν περίπου $32 εκατ. έκαστο και η παράδοσή τους αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2025.
Την ίδια ώρα, τοποθετήθηκε μία παραγγελία σε κινεζικό ναυπηγείο για την κατασκευή δύο Aframax tankers, χωρητικότητας 157.000 dwt. Το κόστος της επένδυσης δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί, όμως η παράδοση των πλοίων αναμένεται να λάβει χώρα το 2025.