
Τη δημοπράτηση αδειών για εξόρυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου προγραμματίζει η Νιγηρία, για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια, σύμφωνα με το Bloomberg.
H Νιγηρία αναμένεται να ξεκινήσει τον Νοέμβριο μια διαγωνιστική διαδικασία για επτά πεδία βαθέων υδάτων, όπως ανέφερε ο Gbenga Komolafe, Chief Executive της Nigerian Upstream Petroleum Regulatory Commission (NUPRC).
Οι εν λόγω θαλάσσιες περιοχές έχουν βάθος μεταξύ 1.200 και 3.100 μ. και βρίσκονται στην πόλη του Λάγος και όχι στις ακτές του Δέλτα του Νίγηρα, όπου είναι συγκεντρωμένο το μεγαλύτερο μέρος της εγχώριας πετρελαϊκής βιομηχανίας.
Η παραγωγή πετρελαίου στη χώρα είχε μειωθεί σε λιγότερο από 1,2 εκατ. βαρέλια την ημέρα τον Σεπτέμβριο του 2022, καταγράφοντας χαμηλό πολλών δεκαετιών, ενώ σύμφωνα με την κυβέρνηση η πτώση αυτή οφειλόταν στις μεγάλες κλοπές από τους αγωγούς κατά μήκος του Δέλτα του Νίγηρα.
Τα τελευταία χρόνια, η παράκτια παραγωγή υδρογονανθράκων, με πρωταγωνίστριες τις εταιρείες Shell Plc και TotalEnergies SE, αντιστοιχούσε στο 35% της συνολικής παραγωγής. Φέτος όμως το μερίδιό τους παρουσιάζεται αυξημένο, δεδομένου ότι οι χερσαίοι αγωγοί αντιμετωπίζουν προβλήματα στη μεταφορά.
Πέραν της χορήγησης νέων αδειών, η κυβέρνηση της Νιγηρίας ενθαρρύνει τις εταιρείες που ήδη συμμετέχουν σε offshore ενεργειακά projects να αναπτύξουν περαιτέρω τη δραστηριότητά τους.
Τέλος, τον περασμένο Οκτώβριο, η NUPRC ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιήσει μια ξεχωριστή διαγωνιστική διαδικασία για εταιρείες που ενδιαφέρονται για την αγορά φυσικού αερίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Νέες αναταράξεις προμηνύονται για τις εισαγωγές αργού και τα διυλιστήρια της Κίνας, μετά την επιβολή αμερικανικών κυρώσεων σε έναν από τους πιο κρίσιμους τερματικούς…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία αποτελεί κατεξοχήν μια από τις πιο δυναμικές βιομηχανίες, με τις εξελίξεις που διαδραματίζονται στο εξωτερικό της περιβάλλον να επηρεάζουν άμεσα τη…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του διπλωματικού σώματός της, της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής Δράσης (ΕΥΕΔ), καλεί τα κράτη-μέλη να υποστηρίξουν μια δήλωση που θα επιτρέπει…
Τα πλοία εναλλακτικών καυσίμων συνιστούν μια πρωτοποριακή ‒πλην αβέβαιη κατά πολλούς‒ λύση για την «καθαρή» ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας, και ιδιαίτερα στη ναυτιλία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ