
Ένα ακόμη νεότευκτο πλοίο χαμηλότερου ανθρακικού αποτυπώματος παρέλαβε η Capital Ship Management Corp. Σύμφωνα με ανακοίνωση, πρόκειται για το νεότευκτο πλοίο M/T «Alterego», ένα δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC μεταφοράς αργού πετρελαίου, οικολογικού τύπου εξοπλισμένo με σύστημα καθαρισμού καυσαερίων μεταφορικής ικανότητας 300.000 dwt, που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries της Νότιας Κορέας.
Είναι το δεύτερο από τα δύο δεξαμενόπλοια που παραδίδονται από τα ναυπηγεία εντός του 2022, τα οποία διαθέτουν την δυνατότητα αξιοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου και αμμωνίας ως καύσιμο (ammonia ready, LNG-fuel ready).
Τα δύο πλοία είναι νέας γενιάς και ανταποκρίνονται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις της νομοθεσίας (Tier III μειωμένων εκπομπών NOx). Διαθέτουν πιστοποίηση (notation) από τον Αμερικανικό Νηογνώμονα ABS ENVIRO, ABS Ammonia Fuel Ready και LNG Fuel Ready και είναι εξοπλισμένα με notation IHM για ασφαλή ανακύκλωση, καθιστώντας τα από τα πλέον περιβαλλοντικά φιλικά και αποδοτικά πλοία στον παγκόσμιο στόλο δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC.
Ο στόλος της Capital Ship Management Corp. αριθμεί 39 δεξαμενόπλοια (12 VLCC, 15 Aframaxes, 11 MR/Handy product tankers και 1 μικρό δεξαμενόπλοιο) με συνολική χωρητικότητα 5,95 εκατ. dwt.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ