
Aύξηση των εσόδων σε όλους τους τομείς δραστηριότητας ανακοίνωσε η «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.» (ΟΛΘ Α.Ε.) για το α’ εξάμηνο συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Συγκεκριμένα, τα ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου (περιλαμβάνει την μοναδική θυγατρική ThPA Sofia, το 100% των μετοχών της οποίας ανήκει στην μητρική) για τους έξι πρώτους μήνες του 2022 ανήλθαν σε € 40,8 εκατ. (τα έσοδα της θυγατρικής ThPA Sofia προσέγγισαν τα € 0,64 εκατ.), αυξημένα κατά 9%, έναντι € 37,4 εκατ. (τα έσοδα της ThPA Sofia προσέγγισαν τα € 0,37 εκατ.) για το α’ εξάμηνο του 2021.
Για την μητρική εταιρεία ΟΛΘ Α.Ε., τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε € 40,2 εκατ. αυξημένα κατά 8,4%, σε σχέση με € 37 εκατ. Τα έσοδα από το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκαν κατά 7,1%, σε € 26,8 εκατ. από € 25 εκατ. , ενώ τα έσοδα από τον Συμβατικό Λιμένα αυξήθηκαν κατά 7,3%, σε € 12 εκατ., από € 11,2 εκατ. το α’ εξάμηνο πέρσι. Τα έσοδα του Επιβατικού Σταθμού αυξήθηκαν σημαντικά κατά 86,4%, στις € 229 χιλ. το α’ εξάμηνο του 2022, ενώ τα έσοδα Εκμετάλλευσης Χώρων αυξήθηκαν κατά 56,3%, στα € 1,1 χιλ. Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκε κατά 3,5%, σε 229,4 χιλ. TEUs, από 237,8 χιλ. TEUs για το 6Μ 2021.
Κατά την ίδια περίοδο, οι ποσότητες Συμβατικού Φορτίου που διακινήθηκαν μειώθηκαν κατά 3,1%, σε 2.074 χιλ. τόνους για το 6Μ 2022, από 2.140 χιλ. τόνους για το 6Μ 2021 αντίστοιχα, οφειλόμενη κυρίως σε μείωση της διακίνησης νικελίου. Στην εγκατάσταση του Dry Port της θυγατρικής ThPA Sofia, διακινήθηκαν συνολικά 3.623 TEUs, σημειώνοντας αύξηση 16,8%, έναντι 3.102 TEUs την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Αναφορικά με την κερδοφορία, τα μικτά κέρδη του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 2,8%, σε € 17,4 εκατ. το 6Μ 2022, από € 16,9 εκατ. το 6Μ 2021 και για την Εταιρεία τα μικτά κέρδη επίσης αυξήθηκαν κατά 1,3%, σε € 17,7 εκατ. το 6Μ 2022, από € 17,5 εκατ. το 6Μ 2021. Τα λειτουργικά κέρδη-EBITDA για τον Όμιλο σημείωσαν αύξηση κατά 9,6%, σε € 16,7 εκατ. το 6Μ 2022, από € 15,3 εκατ. το 6Μ 2021 και για την Εταιρεία επίσης αυξήθηκαν κατά 6,9%, σε € 17,1 εκατ. από € 16 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 6Μ 2021.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ