
Τη νέα επένδυσή της στα δεξαμενόπλοια γνωστοποίησε η εισηγμένη στον Nasdaq, United Maritime Corp., με επικεφαλής τον κ. Σταμάτη Τσαντάνη. Βάσει σημερινής ανακοίνωσης της εταιρείας, η United εισήλθε σε συμφωνία για την απόκτηση δύο Aframaxes και δύο LR2 product tankers.
Ειδικότερα, τα δύο Aframax tankers έχουν ναυπηγηθεί το 2006 στη Νότια Κορέα και διαθέτουν χωρητικότητα περίπου 114.000 dwt έκαστο. Τα δύο LR2 product tankers ναυπηγήθηκαν στην Κίνα το 2008 και διαθέτουν χωρητικότητα περίπου 109.000 dwt έκαστο. Το συνολικό κόστος απόκτησης των τεσσάρων δεξαμενόπλοιων διαμορφώθηκε στα $79,5 εκατ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της United Σταμάτης Τσαντάνης, δήλωσε χαρακτηριστικά τα εξής: «Με χαρά ανακοινώνουμε την εν λόγω απόκτηση-ορόσημο, η οποία σηματοδοτεί τη διαφοροποίηση της εταιρείας στην αγορά των δεξαμενόπλοιων και αυξάνει τη χωρητικότητα του στόλου στους σχεδόν 620.000 dwt (…)».
»Όπως έχει ήδη αναφερθεί, ο στόχος μας είναι η United να ακολουθήσει ένα διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μοντέλο, αξιοποιώντας θελκτικές ευκαιρίες σε κλάδους με ισχυρές επικρατούσες συνθήκες. Το outlook για την αγορά δεξαμενόπλοιων είναι θετικό, και υποστηρίζεται από τη μικρή αύξηση του στόλου και τη σταδιακή ανάκαμψη της ζήτησης για πετρέλαιο και διυλισμένα προϊόντα, γεγονός που καθιστά την εν λόγω συναλλαγή ιδανική για την United».
Υπενθυμίζεται ότι η United Maritime συνιστά spin-off εταιρεία της εισηγμένης στον Nasdaq Seanergy Maritime Holdings Corp. η οποία διαχειρίζεται έναν στόλο 18 Capesizes.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ