
Τη νέα επένδυσή της στα δεξαμενόπλοια γνωστοποίησε η εισηγμένη στον Nasdaq, United Maritime Corp., με επικεφαλής τον κ. Σταμάτη Τσαντάνη. Βάσει σημερινής ανακοίνωσης της εταιρείας, η United εισήλθε σε συμφωνία για την απόκτηση δύο Aframaxes και δύο LR2 product tankers.
Ειδικότερα, τα δύο Aframax tankers έχουν ναυπηγηθεί το 2006 στη Νότια Κορέα και διαθέτουν χωρητικότητα περίπου 114.000 dwt έκαστο. Τα δύο LR2 product tankers ναυπηγήθηκαν στην Κίνα το 2008 και διαθέτουν χωρητικότητα περίπου 109.000 dwt έκαστο. Το συνολικό κόστος απόκτησης των τεσσάρων δεξαμενόπλοιων διαμορφώθηκε στα $79,5 εκατ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της United Σταμάτης Τσαντάνης, δήλωσε χαρακτηριστικά τα εξής: «Με χαρά ανακοινώνουμε την εν λόγω απόκτηση-ορόσημο, η οποία σηματοδοτεί τη διαφοροποίηση της εταιρείας στην αγορά των δεξαμενόπλοιων και αυξάνει τη χωρητικότητα του στόλου στους σχεδόν 620.000 dwt (…)».
»Όπως έχει ήδη αναφερθεί, ο στόχος μας είναι η United να ακολουθήσει ένα διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μοντέλο, αξιοποιώντας θελκτικές ευκαιρίες σε κλάδους με ισχυρές επικρατούσες συνθήκες. Το outlook για την αγορά δεξαμενόπλοιων είναι θετικό, και υποστηρίζεται από τη μικρή αύξηση του στόλου και τη σταδιακή ανάκαμψη της ζήτησης για πετρέλαιο και διυλισμένα προϊόντα, γεγονός που καθιστά την εν λόγω συναλλαγή ιδανική για την United».
Υπενθυμίζεται ότι η United Maritime συνιστά spin-off εταιρεία της εισηγμένης στον Nasdaq Seanergy Maritime Holdings Corp. η οποία διαχειρίζεται έναν στόλο 18 Capesizes.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ