
Τη νέα επένδυσή της στα δεξαμενόπλοια γνωστοποίησε η εισηγμένη στον Nasdaq, United Maritime Corp., με επικεφαλής τον κ. Σταμάτη Τσαντάνη. Βάσει σημερινής ανακοίνωσης της εταιρείας, η United εισήλθε σε συμφωνία για την απόκτηση δύο Aframaxes και δύο LR2 product tankers.
Ειδικότερα, τα δύο Aframax tankers έχουν ναυπηγηθεί το 2006 στη Νότια Κορέα και διαθέτουν χωρητικότητα περίπου 114.000 dwt έκαστο. Τα δύο LR2 product tankers ναυπηγήθηκαν στην Κίνα το 2008 και διαθέτουν χωρητικότητα περίπου 109.000 dwt έκαστο. Το συνολικό κόστος απόκτησης των τεσσάρων δεξαμενόπλοιων διαμορφώθηκε στα $79,5 εκατ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της United Σταμάτης Τσαντάνης, δήλωσε χαρακτηριστικά τα εξής: «Με χαρά ανακοινώνουμε την εν λόγω απόκτηση-ορόσημο, η οποία σηματοδοτεί τη διαφοροποίηση της εταιρείας στην αγορά των δεξαμενόπλοιων και αυξάνει τη χωρητικότητα του στόλου στους σχεδόν 620.000 dwt (…)».
»Όπως έχει ήδη αναφερθεί, ο στόχος μας είναι η United να ακολουθήσει ένα διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μοντέλο, αξιοποιώντας θελκτικές ευκαιρίες σε κλάδους με ισχυρές επικρατούσες συνθήκες. Το outlook για την αγορά δεξαμενόπλοιων είναι θετικό, και υποστηρίζεται από τη μικρή αύξηση του στόλου και τη σταδιακή ανάκαμψη της ζήτησης για πετρέλαιο και διυλισμένα προϊόντα, γεγονός που καθιστά την εν λόγω συναλλαγή ιδανική για την United».
Υπενθυμίζεται ότι η United Maritime συνιστά spin-off εταιρεία της εισηγμένης στον Nasdaq Seanergy Maritime Holdings Corp. η οποία διαχειρίζεται έναν στόλο 18 Capesizes.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ