
Οι υψηλές ενεργειακές ανάγκες της Ινδίας την ωθούν να αυξήσει τις εισαγωγές άνθρακα με τις ευλογίες της κυβέρνησης. Πρόσφατα το Υπουργείο Ενέργειας της χώρας κάλεσε όλες τις μονάδες ηλεκτροπαραγωγής να εισαγάγουν τουλάχιστον το 10% των απαιτούμενων αναγκών τους σε άνθρακα.
Οι ελλείψεις ηλεκτρικής ενέργειας σε πολλές πολιτείες της Ινδίας από τον Απρίλιο αλλά και τα προβλήματα που έχουν επιφέρει στην εγχώρια παραγωγή οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες οδήγησαν την ινδική κυβέρνηση να προβεί στην εν λόγω κίνηση, η οποία φαίνεται πως θα αλλάξει για ακόμα μία φορά τον χάρτη των θαλάσσιων μεταφορών άνθρακα.
Από τον Ιούνιο του 2021, οι εν λόγω εισαγωγές κινούνται κάτω από τα προ-πανδημικά επίπεδα και η απόφαση της Ινδονησίας για φρένο στις εξαγωγές στις αρχές του έτους έπληξε ακόμα περισσότερο τις ινδικές εισαγωγές. Όπως αναφέρει ο επικεφαλής ναυτιλιακός αναλυτής της BIMCO Νiels Rasmussen, η χώρα θα επιχειρήσει να αυξήσει τις εισαγωγές της από την Αυστραλία και την Ινδονησία, τους κύριους εμπορικούς της εταίρους, ωστόσο μόνο εύκολη δεν είναι αυτή η εξίσωση. Στη μεν Αυστραλία, οι πρόσφατες βροχοπτώσεις στην ανατολική ακτή έχουν δημιουργήσει προβλήματα στα logistics, ενώ στην Ινδονησία το 25% της παραγωγής θα πρέπει να καταναλώνεται εγχώρια, περιορίζοντας τις εξαγωγές.
Με βάση τα παραπάνω, η Ινδία καλοβλέπει τον άνθρακα της Ρωσίας, ιδιαίτερα για εισαγωγές από τα μέσα Αυγούστου, όταν και το εμπάργκο της ΕΕ εφαρμοστεί πλήρως. Ο Νiels Rasmussen καταλήγει ότι, ανεξαρτήτως προέλευσης, η αύξηση των εισαγωγών της Ινδίας αποτελεί θετικό οιωνό για τα bulkers, ενώ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το διμερές εμπόριο Ρωσίας-Ινδίας αυξηθεί, τα τονομίλια θα παράσχουν επιπλέον στήριξη στη ζήτηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ