
Τέλος στην πρωτοκαθεδρία της Maersk στις τακτικές γραμμές σε όρους μεταφορικής ικανότητας θέτει η απόφαση του ΔΣ της βραζιλιάνικης εταιρείας logistics Log-In-Logistica για την εξαγορά της από τη Sas Shipping Agencies Services Sàrl, θυγατρική της Mediterranean Shipping Company S.A.
Σύμφωνα με δεδομένα της Alphaliner, η Log-In συνιστά την 51η μεγαλύτερη εταιρεία στις τακτικές γραμμές, σε όρους μεταφορικής ικανότητας. Ο στόλος της απαρτίζεται από έξι containerships συνολικής μεταφορικής ικανότητας 15.462 TEUs. Την ίδια ώρα, οι στόλοι των Maersk και MSC διαθέτουν μεταφορική ικανότητα ίση με 4.264.054 TEUs και 4.257.900 TEUs αντίστοιχα. Συνεπώς, η μεταξύ τους διαφορά, πριν την έγκριση της εξαγοράς, ήταν ίση με 6.154 TEUs, η οποία και υπερκαλύφθηκε μέσω της συμφωνίας.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως οι επενδυτικές κινήσεις της MSC την είχαν θέσει ήδη σε τροχιά εκθρόνισης της Maersk, ακόμη και αν η εξαγορά της Log-In δεν είχε εγκριθεί. Συγκεκριμένα, το orderbook της MSC ανέρχεται σε 60 πλοία μεταφορικής ικανότητας σχεδόν ίσης με 1 εκατ. TEUs, έναντι 25 πλοίων μεταφορική ικανότητας 255.100 TEUs της Maersk.
Τέλος, σημειώνεται πως η αξία της εξαγοράς ξεπερνά τα $500 εκατ. και ενισχύει την θέση της MSC όχι μόνο στα ύδατα αλλά καθ’ όλο το μήκος των εφοδιαστικών αλυσίδων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ