
Το 2021 θα μνημονεύεται για τις σημαντικές προκλήσεις που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες ως απόρροια του αντικτύπου της πανδημίας. Ιδιαίτερα στον κλάδο των containerships, τα διαθέσιμα προς ναύλωση πλοία δεν ήταν αρκετά για να καλύψουν τις αυξανόμενες μεταφορικές ανάγκες, εξέλιξη που αντανακλάται στους ναύλους, που άγγιξαν επίπεδα ρεκόρ.
Ως απόρροια της εν λόγω ανισορροπίας αναδύθηκε η τάση πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου να «επιστρατεύονται» για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις αρχές Οκτωβρίου η Coca Cola ναύλωσε τρία bulkers για τη μεταφορά περισσοτέρων από 60.000 τόνους υλικών, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή συνέχιση των παραγωγικών της διαδικασιών. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στη χωρητικότητα 2.800 εμπορευματοκιβωτίων. H Coca Cola αποτελεί ένα μόνο τέτοιο παράδειγμα.
Την ίδια ώρα, μία εκ των μεγαλύτερων εισηγμένων στις ΗΠΑ ναυτιλιακών εταιρειών, η Genco, ανέλαβε τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων της Walmart προς τη δυτική ακτή των ΗΠΑ. Στη σχετική ανάρτηση της διαχειρίστριας εταιρείας bulkers σημειώνεται ότι η κίνηση αυτή έρχεται ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων την περίοδο των εορτών και προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα ράφια των καταστημάτων θα είναι γεμάτα με προϊόντα της Walmart.
«Η κορυφαία μας πλατφόρμα εμπορικής διαχείρισης συνεχίζει να καινοτομεί, αναπτύσσοντας niche trades και παραμένοντας ευέλικτη στη ζήτηση της αγοράς. Ευχαριστούμε τους ναυτικούς μας για τη δέσμευση και τον επαγγελματισμό τους προς την επιτυχή ολοκλήρωση του μοναδικού αυτού ταξιδιού», τονίζεται χαρακτηριστικά στην ανάρτηση της Genco.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ