
Εκκίνησαν οι διαδικασίες της πρώτης φάσης κατασκευής του τερματικού πετρελαίου και διυλισμένων προϊόντων στο Plaquemines Parish της Λουιζιάνα, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρεία NOLA Oil Terminal. Ο εν λόγω τερματικός θα καταλαμβάνει έκταση 158 εκταρίων και το project στο σύνολό του θα έχει αξία $930 εκατ.
Ειδικότερα, ο τερματικός της NOLA Oil θα είναι ο πρώτος του είδους του στην περιοχή, επιτρέποντας την πρόσβαση στον ποταμό Μισισιπή για μεγάλα πλοία, όπως δεξαμενόπλοια τύπου New-Panamax και Suezmax.
Επιπλέον, στο project περιλαμβάνεται η κατασκευή δύο θέσεων ελλιμενισμού, στις οποίες θα δύναται να δέσουν πλοία χωρητικότητας 170.000 τόνων, αλλά και μιας θέσης ελλιμενισμού για φορτηγίδες. Ακόμη, μετά το πέρας της κατασκευής, ο τερματικός θα δύναται να εξυπηρετεί έως έξι δεξαμενόπλοια ανά εβδομάδα και θα διαθέτει αποθηκευτική ικανότητα έως 10 εκατ. βαρέλια.
Όπως εξηγεί ο Christian Amedee, ένας εκ των δύο επενδυτών που ίδρυσαν την NOLA Oil Terminal το 2013, ο υπό κατασκευή τερματικός θα προσφέρει μεταξύ άλλων υπηρεσίες αποθήκευσης και μεταφοράς σε μια ανώτερη γεωγραφική περιοχή.
«Το αργό πετρέλαιο και τα πετρελαϊκά παράγωγα όπως η βενζίνη, το ντίζελ και το jet fuel αποτελούν σημαντικά εμπορεύματα για τη Λουιζιάνα, ωστόσο επί του παρόντος δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα μεγαλύτερα πλοία,» δηλώνει ο Christian Amedee και πρόσθεσε «αυτό αλλάζει σήμερα. Αυτός ο τερματικός σταθμός θα είναι ο πρώτος στην περιοχή που θα μπορεί να δεχτεί πλοία που επί του παρόντος είναι πολύ μεγάλα για να ελλιμενιστούν στον ποταμό του Μισισιπή ή στα περισσότερα λιμάνια του Κόλπου του Μεξικού».
Τέλος, η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της κατασκευής του τερματικού αναμένεται στα μέσα του 2022.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η ανάπτυξη νέας γενιάς ναυτιλιακών και ενεργειακών κινητήρων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αξιόπιστη προμήθεια μεγάλων χυτών εξαρτημάτων. Τα συγκεκριμένα εξαρτήματα αποτελούν τον…

Το METAVASEA αποτελεί ένα φιλόδοξο πενταετές πρόγραμμα που εμπλέκει περισσότερους από 100 ναυτιλιακούς οργανισμούς από την Ανατολική Μεσόγειο. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία, η οποία…

Η Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές (nternational Transport Workers’ Federation ‒ ITF) καταδίκασε την τελευταία επίθεση σε πλοία που δραστηριοποιούνται στη Μαύρη Θάλασσα, προειδοποιώντας…

Σημαντική άνοδο καταγράφουν φέτος οι θαλάσσιες μεταφορές τσιμέντου και πλίνθων, ενισχύοντας έτσι τη ζήτηση για μικρότερα bulk carriers, όπως Supramaxes και Handysizes, τα οποία…

Ενώ η αγορά κινείται σε ρυθμούς εορταστικής προετοιμασίας, οι liners φαίνεται να εστιάζουν σε έναν πολύ πιο μακρινό χρονικό ορίζοντα, προετοιμαζόμενοι για ένα μέλλον…

Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ