
Εκκίνησαν οι διαδικασίες της πρώτης φάσης κατασκευής του τερματικού πετρελαίου και διυλισμένων προϊόντων στο Plaquemines Parish της Λουιζιάνα, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρεία NOLA Oil Terminal. Ο εν λόγω τερματικός θα καταλαμβάνει έκταση 158 εκταρίων και το project στο σύνολό του θα έχει αξία $930 εκατ.
Ειδικότερα, ο τερματικός της NOLA Oil θα είναι ο πρώτος του είδους του στην περιοχή, επιτρέποντας την πρόσβαση στον ποταμό Μισισιπή για μεγάλα πλοία, όπως δεξαμενόπλοια τύπου New-Panamax και Suezmax.
Επιπλέον, στο project περιλαμβάνεται η κατασκευή δύο θέσεων ελλιμενισμού, στις οποίες θα δύναται να δέσουν πλοία χωρητικότητας 170.000 τόνων, αλλά και μιας θέσης ελλιμενισμού για φορτηγίδες. Ακόμη, μετά το πέρας της κατασκευής, ο τερματικός θα δύναται να εξυπηρετεί έως έξι δεξαμενόπλοια ανά εβδομάδα και θα διαθέτει αποθηκευτική ικανότητα έως 10 εκατ. βαρέλια.
Όπως εξηγεί ο Christian Amedee, ένας εκ των δύο επενδυτών που ίδρυσαν την NOLA Oil Terminal το 2013, ο υπό κατασκευή τερματικός θα προσφέρει μεταξύ άλλων υπηρεσίες αποθήκευσης και μεταφοράς σε μια ανώτερη γεωγραφική περιοχή.
«Το αργό πετρέλαιο και τα πετρελαϊκά παράγωγα όπως η βενζίνη, το ντίζελ και το jet fuel αποτελούν σημαντικά εμπορεύματα για τη Λουιζιάνα, ωστόσο επί του παρόντος δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα μεγαλύτερα πλοία,» δηλώνει ο Christian Amedee και πρόσθεσε «αυτό αλλάζει σήμερα. Αυτός ο τερματικός σταθμός θα είναι ο πρώτος στην περιοχή που θα μπορεί να δεχτεί πλοία που επί του παρόντος είναι πολύ μεγάλα για να ελλιμενιστούν στον ποταμό του Μισισιπή ή στα περισσότερα λιμάνια του Κόλπου του Μεξικού».
Τέλος, η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της κατασκευής του τερματικού αναμένεται στα μέσα του 2022.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ