
Η επέλαση του κορονοϊού στην Κίνα έχει ωθήσει την κυβέρνηση της χώρας να λάβει δραστικά μέτρα για την αναχαίτισή του. Η Zero-Covid-19 πολιτική επιδεινώνει την κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα που προκαλεί «μποτιλιάρισμα» των πλοίων στα λιμάνια και άδεια ράφια παγκοσμίως.
Με στόχο την καταπολέμηση της πανδημίας, η κινεζική κυβέρνηση θέσπισε υποχρεωτική καραντίνα επτά εβδομάδων για τους Κινέζους ναυτικούς που επαναπατρίζονται. Ταυτόχρονα συνεχίζει την απαγόρευση στις αλλαγές πληρωμάτων εντός της χώρας για ξένα πληρώματα. Ακόμα και πλοία που έχουν προβεί σε αντικατάσταση του πληρώματός τους πριν από την είσοδο στη χώρα, υποχρεούνται σε αναμονή 14 ημερών πριν από την πρόσδεσή τους στα κινεζικά λιμάνια.
Ο Γενικός Γραμματέας του International Chamber of Shipping (ICS), Guy Platten, τόνισε ότι οι περιορισμοί που επιβάλλει η Κίνα προκαλούν ντόμινο επιπτώσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα και επιδεινώνουν τις καθυστερήσεις. Σύμφωνα με το Bloomberg, διαχειρίστριες ναυτιλιακές εταιρείες καλούν την Κίνα να χαλαρώσει τα μέτρα, καθώς οι ναυτικοί είναι εκείνοι που πλήττονται περισσότερο.
Οι αλλαγές πληρωμάτων στην Κίνα αποτελούν πλέον πονοκέφαλο και για τις μεγαλύτερες εταιρείες. Μέλη πληρωμάτων δεν μπορούν να επισκεφθούν γιατρό στη χώρα ακόμα και σε περιπτώσεις σοβαρών ασθενειών. Η Global Operations and Supply Chain Director της Cargill, Eman Abdalla, αναφέρει ότι πολλές φορές πλοία της εταιρείας αναγκάστηκαν να παρεκκλίνουν από την πορεία τους προς λιμάνια εκτός Κίνας.
Κινέζοι αξιωματούχοι ωστόσο αναφέρουν ότι δεν υπάρχει σκέψη για χαλάρωση των μέτρων. Στόχος της κυβέρνησης είναι η εξάλειψη της πανδημίας και τα μέτρα ενδέχεται να κλιμακωθούν περαιτέρω αν αυτό κριθεί απαραίτητο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ