
Tην παύση της λειτουργίας του στα τέλη Οκτωβρίου ανακοίνωσε ένα από τα μεσαίας δυναμικότητας ναυπηγεία της Κίνας, η Tianjin Xingang Ship Heavy Industry. Η ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου έρχεται σε μια εποχή όπου οι παραγγελίες πλοίων αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Shanghai International Maritime Information Research Center, η Tianjin Xingang Ship Heavy Industry καλείται για δεύτερη φορά στην ιστορία της να διακόψει τη λειτουργία της λόγω υπέρογκων χρεών αλλά και χαμηλών κερδών τα τελευταία χρόνια.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Tianjin Xingang Ship Heavy Industry ολοκλήρωσε τον Ιούνιο του 2021 την κατασκευή του «Global Mercy», του μεγαλύτερου πλωτού νοσοκομείου στον κόσμο. Το εν λόγω πλοίο θα ξεκινήσει τα ταξίδια του το 2022. Παράλληλα ολοκλήρωσε την κατασκευή δύο bulk carriers χωρητικότητας 210.000 dwt έκαστο για λογαριασμό της COSCO Shipping Bulk Transportation Co. Τα πλοία παραδόθηκαν στον κινεζικό κολοσσό τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2021. Στην τότε ανακοίνωση του ναυπηγείου τονιζόταν ότι ο σχεδιασμός των πλοίων είναι έξυπνος και φιλικός προς το περιβάλλον.
Φωτό: Zhou Chao/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ