
Είναι ήδη γνωστό ότι οι έμποροι λιανικής, από το ξέσπασμα της πανδημίας και έπειτα, αντιμετωπίζουν πολλαπλά προβλήματα στις αλυσίδες εφοδιασμού τους. Ειδικά για την περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου, τα προβλήματα αυτά, σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, σχετίζονται αφενός με τις σημαντικές καθυστερήσεις στην αποστολή των εμπορευμάτων τους και αφετέρου με τις ελλείψεις που παρατηρούνται σε οδηγούς φορτηγών.
Σε αυτό το περίπλοκο περιβάλλον, η πρόεδρος της John Lewis, κ. Sharon White, δήλωσε πως η εταιρεία θα κάνει τα πάντα προκειμένου να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που εντοπίζονται και να εξασφαλίσει ότι τα εμπορεύματά της που πρόκειται να διατεθούν στην αγορά για τα Χριστούγεννα θα φτάσουν στην ώρα τους. Για τον λόγο αυτό, όπως και πολλοί άλλοι λιανοπωλητές έως τώρα, η John Lewis, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα του BBC, πρόκειται να ναυλώσει έναν στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ούτως ώστε να εξασφαλίσει την έγκαιρη μεταφορά των εμπορευμάτων της για τα Χριστούγεννα.
Τα Χριστούγεννα αποτελούν την περίοδο κατά την οποία οι περισσότεροι λιανοπωλητές, μεταξύ των οποίων και η John Lewis, καταγράφουν τα μεγαλύτερα κέρδη τους. Ωστόσο, οι επιπτώσεις της πανδημίας της Covid-19 έχουν δημιουργήσει χάος στις εφοδιαστικές αλυσίδες. Οι ελλείψεις σε εμπορευματοκιβώτια συνεχίζονται, ενώ και οι δυσκολίες προκειμένου να εξασφαλιστεί η μεταφορά των εμπορευμάτων από την Κίνα παραμένουν. Συνέπεια αυτών είναι η ραγδαία αύξηση του κόστους μεταφοράς.
Ωστόσο, ακόμα και αν η θαλάσσια μεταφορά των εμπορευμάτων διεκπεραιωθεί βάσει προγράμματος, εν συνεχεία πρέπει επίσης να εξασφαλιστεί ότι υπάρχουν διαθέσιμοι χερσαίοι μεταφορείς (οδηγοί φορτηγών), προκειμένου να μεταφέρουν τα προϊόντα στα κέντρα διανομής και στα μαγαζιά. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του ΒΒC, το οποίο επικαλείται μια έρευνα του Road Haulage Association, στο Ηνωμένο Βασίλειο υφίσταται πλέον σημαντική έλλειψη σε οδηγούς, η οποία ξεπερνά τις 100.000.
Σύμφωνα με την πρόεδρο της John Lewis, τα εμπορευματοκιβώτια με τα προϊόντα της εταιρείας βρίσκονται «κολλημένα» σε διάφορα μέρη του κόσμου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία κατέγραψε απώλειες προ φόρων ύψους £29 εκατ. έως και τις 31 Ιουλίου του 2021. Αντίστοιχα, για την ίδια περίοδο του 2020, οι απώλειες για την John Lewis ανήλθαν σε £635 εκατ. Οι πωλήσεις του ομίλου φέτος εμφανίζονται βελτιωμένες, καθώς αυξήθηκαν κατά 6%, υποβοηθούμενες από τη μεγάλη ζήτηση για είδη σπιτιού, ρούχα, βρεφικά είδη, αλλά και από τη σημαντική αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού παντοπωλείου Waitrose που διατηρεί.
Για τον λόγο αυτό, λόγω της αυξημένης ζήτησης και ενόψει των εορτών, η εταιρεία δραστηριοποιείται ενεργά σε όλα τα κομμάτια της εφοδιαστικής αλυσίδας, προκειμένου να διασφαλίσει ότι φέτος τα Χριστούγεννα θα σωθούν. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία, πέραν των πλοίων που πρόκειται να ναυλώσει, σχεδιάζει να προσλάβει πάνω από 7.000 εποχιακούς εργαζομένους για τον φετινό χειμώνα καθώς και πάνω από 500 μόνιμους οδηγούς και υπαλλήλους αποθήκης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Οι στρατιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν ταχύτατα το περασμένο έτος, με ρυθμό της τάξεως του 9,4% έναντι του 2023 και διαμορφώθηκαν στα $2,72 τρισ. Ειδικότερα, ένα…
Το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «KEDROS» παραλαμβάνει η Oceangold Tankers, CEO της οποίας είναι ο κ. Γιάννης Δράγνης. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ