
Η επέλαση του τυφώνα Chanthu προκαλεί ανησυχία στις αρχές της Σαγκάης και λοιπών παράκτιων περιοχών, οδηγώντας στο κλείσιμο σχολείων, στην αναστολή δρομολόγιών χερσαίων σιδηροδρομικών γραμμών και τερματικών σταθμών αλλά και στην ακύρωση πτήσεων, όπως αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters.
Σημειώνεται, πως παρότι ο Chanthu υποβαθμίστηκε σε ισχυρό τυφώνα την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου, οι αρχές της Σαγκάης ανέμεναν να επιφέρει ισχυρούς ανέμους και βροχές στις παράκτιες περιοχές.
Εξαιτίας της επικινδυνότητας του τυφώνα, οι κινεζικοί λιμένες έχουν επηρεαστεί σημαντικά. Ειδικότερα, το απόγευμα της Κυριακής, ο λιμένας Ningbo της επαρχίας Zhejiang, που αποτελεί τον σημαντικότερο κόμβο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μετά τη Σαγκάη, ανέστειλε τις λειτουργίες του. Λίγες ώρες αργότερα, τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, τερματικοί σταθμοί λιμένων των περιοχών της Σαγκάης επίσης προέβησαν σε αναστολή των λειτουργιών τους.
Υπενθυμίζεται, πως την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου, ο τυφώνας βρισκόταν βόρεια του νησιού Luzon των Φιλιππίνων, με κατεύθυνση βορειοδυτικά, μέγιστη ταχύτητα ανέμου 130 κόμβων και μέγιστες ριπές 160 κόμβων, βάσει του Joint Typhoon Warning Center των ΗΠΑ.
Τέλος, λόγω αυτού, δύο κινεζικά λιμάνια προετοιμάστηκαν για την επέλαση του, όπως είχε αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg. Συγκεκριμένα, o λιμένας Xiamen της επαρχίας Fujian, όπου ο Maritime Safety Administration της Κίνας είχε ζητήσει την αποχώρηση των πλοίων από ύδατα τα οποία αναμενόταν να επηρεαστούν. Ακόμη, ο λιμένας Ningbo-Zhoushan, όπου ο Ningbo Maritime Safety Administration είχε εκκινήσει διαδικασίες αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης επιπέδου 4.
Φωτό: Ritchie B. Tongo/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ