
Αύξηση 28,9% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Ιούλιο εφέτος, καθώς η αύξηση της αξίας των εισαγωγών (23,7%) ήταν υψηλότερη εκείνης των εξαγωγών (20,7%).
Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις εμπορευματικές συναλλαγές:
Η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 5.651,2 εκατ. ευρώ έναντι 4.570,3 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 23,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 413,5 εκατ. ευρώ ή 11,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 421,1 εκατ. ευρώ ή 11,4%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 3.530,2 εκατ. ευρώ έναντι 2.924,4 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 20,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 251,4 εκατ. ευρώ ή 10,7%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 261,3 εκατ. ευρώ ή 11,2%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 2.121,0 εκατ. ευρώ έναντι 1.645,9 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 28,9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 162,1 εκατ. ευρώ ή 11,9%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 159,8 εκατ. ευρώ ή 11,7%).
Το 7μηνο, η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 34.504,7 εκατ. ευρώ έναντι 28.314,5 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 21,9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 3.882,8 εκατ. ευρώ ή 17,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 3.906,2 εκατ. ευρώ ή 17,3%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 22.116,9 εκατ. ευρώ έναντι 17.732,2 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 24,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 2.518,5 εκατ. ευρώ ή 18,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 2.505,9 εκατ. ευρώ ή 18,1%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 12.387,8 εκατ. ευρώ έναντι 10.582,3 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 17,1% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 1.364,3 εκατ. ευρώ ή 15,5%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 1.400,3 εκατ. ευρώ ή 16,1%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Οι απευθείας πτήσεις μεταξύ της Ινδίας και της Κίνας, ύστερα από μακροχρόνια παύση, είναι γεγονός, καθώς οι σχέσεις μεταξύ των χωρών φαίνεται να εξομαλύνονται…

Τα Center for Biological Diversity και Friends of the Earth προχώρησαν πρόσφατα σε μήνυση κατά της κυβέρνησης του Ντόναλντ Τραμπ. Ως αιτία προβάλλεται η…

Με αφορμή την επικείμενη επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η Isalos.net παρουσιάζει το κεντρικό άρθρο των Ναυτικών Χρονικών, που δημοσιεύθηκε λίγες ημέρες μετά την έναρξη…

Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ