
Αύξηση 28,9% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Ιούλιο εφέτος, καθώς η αύξηση της αξίας των εισαγωγών (23,7%) ήταν υψηλότερη εκείνης των εξαγωγών (20,7%).
Ειδικότερα, με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις εμπορευματικές συναλλαγές:
Η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 5.651,2 εκατ. ευρώ έναντι 4.570,3 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 23,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 413,5 εκατ. ευρώ ή 11,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 421,1 εκατ. ευρώ ή 11,4%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 3.530,2 εκατ. ευρώ έναντι 2.924,4 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 20,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 251,4 εκατ. ευρώ ή 10,7%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 261,3 εκατ. ευρώ ή 11,2%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 2.121,0 εκατ. ευρώ έναντι 1.645,9 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 28,9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 162,1 εκατ. ευρώ ή 11,9%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 159,8 εκατ. ευρώ ή 11,7%).
Το 7μηνο, η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 34.504,7 εκατ. ευρώ έναντι 28.314,5 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 21,9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 3.882,8 εκατ. ευρώ ή 17,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 3.906,2 εκατ. ευρώ ή 17,3%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 22.116,9 εκατ. ευρώ έναντι 17.732,2 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 24,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 2.518,5 εκατ. ευρώ ή 18,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 2.505,9 εκατ. ευρώ ή 18,1%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 12.387,8 εκατ. ευρώ έναντι 10.582,3 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2020, παρουσιάζοντας αύξηση 17,1% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 1.364,3 εκατ. ευρώ ή 15,5%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 1.400,3 εκατ. ευρώ ή 16,1%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τον διπλασιασμό του επιδόματος ανεργίας των ναυτικών από 300 σε 600 ευρώ, καθώς και τη σημαντική διεύρυνση των δικαιούχων, προωθεί το Υπουργείο Ναυτιλίας και…

Η Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου της Λιβύης (NOC) ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην τελική φάση του πρώτου δημόσιου διαγωνισμού εξερεύνησης από το 2007, με τις εταιρείες…

Η συστηματική προσπάθεια της Κίνας να εξασφαλίσει πρόσβαση στα αφρικανικά μέταλλα, απαραίτητα για την κατασκευή μπαταριών, αναμένεται να αναδιαμορφώσει τις θαλάσσιες ροές ξηρού φορτίου,…

Σε συζητήσεις για πιθανή συγχώνευσή τους έχουν προχωρήσει οι αλληλασφαλιστικοί οργανισμοί UK P&I Club και TT Club. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι οι δύο…

Πρόταση εξαγοράς για το σύνολο των μετοχών της απέρριψε η ΖΙΜ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ισραηλινών συμφερόντων εταιρείας, ο CEO της ΖΙΜ, Eli…

Το διπλωματικό βάρος μετατοπίζεται πλέον στο Κρεμλίνο, καθώς το Κίεβο φαίνεται να συναινεί κατ’ αρχήν στο αναθεωρημένο αμερικανικό ειρηνευτικό πλαίσιο, σύμφωνα με τ αμερικανικό…

Η αξιοποίηση των συμπερασμάτων της πρωτότυπης Μελέτης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) «Διεθνείς καλές πρακτικές για την προώθηση της γυναικείας ναυτικής απασχόλησης», την οποία…

Στα Μέθανα, μια εγκαταλελειμμένη μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας που είχε μετατραπεί σε «πλωτή χωματερή» απομακρύνθηκε πλήρως χάρη στη συνεργασία του περιβαλλοντικού οργανισμού Healthy Seas και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ