
Το Ship-Building Division της Hyundai (HHI-SBD) προχώρησε σε μια παραγγελία για οκτώ κινητήρες διπλού καυσίμου MAN B&W 8G95ME-LGIM που καταναλώνουν μεθανόλη και θα εξοπλίσουν οκτώ νεότευκτα containerships χωρητικότητας 16.000 TEUs, τα οποία προορίζονται για την A.P. Møller-Maersk.
Την κατασκευή των κινητήρων έχει αναλάβει το Engine & Machinery Division της Hyundai (HHI-EMD), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επέκτασης της παραγγελίας για την κατασκευή τεσσάρων επιπλέον κινητήρων, με το πρώτο πλοίο της σειράς να είναι προγραμματισμένο για παράδοση στις αρχές του 2024.
Σύμφωνα με τη MAN Energy Solutions, οι εν λόγω κινητήρες θα αποτελούν τους μεγαλύτερους κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, ενώ θα μπορούν να καταναλώνουν τόσο βιομεθανόλη όσο και e-μεθανόλη.
Τον Ιούλιο του 2021, η MAN Energy Solutions έλαβε επίσης μια παραγγελία για τον πρώτο στον κόσμο δίχρονο κινητήρα διπλού καυσίμου κατανάλωσης μεθανόλης (MAN B&W 6G50ME-LGIM), ο οποίος προορίζεται για containership και τον οποίο θα κατασκευάσει η HHI-EMD για ένα νεότευκτο πλοίο της A.P. Møller-Maersk.
Ο Brian Østergaard Sørensen, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης δίχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions, ανέφερε: «Η τεχνολογία G95 LGIM έχει αναπτυχθεί στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της MAN ES στην Κοπεγχάγη, με βάση την εκτεταμένη γνώση και την εμπειρία που έχουμε πάνω στις τεχνολογίες διπλού καυσίμου τις οποίες αναπτύσσουμε την τελευταία δεκαετία. Καθώς βαδίζουμε προς ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών άνθρακα, το χαρτοφυλάκιο των κινητήρων διπλού καυσίμου της MAN Energy Solutions είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε πρόκληση επιφέρει η αγορά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ