
Το Ship-Building Division της Hyundai (HHI-SBD) προχώρησε σε μια παραγγελία για οκτώ κινητήρες διπλού καυσίμου MAN B&W 8G95ME-LGIM που καταναλώνουν μεθανόλη και θα εξοπλίσουν οκτώ νεότευκτα containerships χωρητικότητας 16.000 TEUs, τα οποία προορίζονται για την A.P. Møller-Maersk.
Την κατασκευή των κινητήρων έχει αναλάβει το Engine & Machinery Division της Hyundai (HHI-EMD), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επέκτασης της παραγγελίας για την κατασκευή τεσσάρων επιπλέον κινητήρων, με το πρώτο πλοίο της σειράς να είναι προγραμματισμένο για παράδοση στις αρχές του 2024.
Σύμφωνα με τη MAN Energy Solutions, οι εν λόγω κινητήρες θα αποτελούν τους μεγαλύτερους κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, ενώ θα μπορούν να καταναλώνουν τόσο βιομεθανόλη όσο και e-μεθανόλη.
Τον Ιούλιο του 2021, η MAN Energy Solutions έλαβε επίσης μια παραγγελία για τον πρώτο στον κόσμο δίχρονο κινητήρα διπλού καυσίμου κατανάλωσης μεθανόλης (MAN B&W 6G50ME-LGIM), ο οποίος προορίζεται για containership και τον οποίο θα κατασκευάσει η HHI-EMD για ένα νεότευκτο πλοίο της A.P. Møller-Maersk.
Ο Brian Østergaard Sørensen, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης δίχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions, ανέφερε: «Η τεχνολογία G95 LGIM έχει αναπτυχθεί στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της MAN ES στην Κοπεγχάγη, με βάση την εκτεταμένη γνώση και την εμπειρία που έχουμε πάνω στις τεχνολογίες διπλού καυσίμου τις οποίες αναπτύσσουμε την τελευταία δεκαετία. Καθώς βαδίζουμε προς ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών άνθρακα, το χαρτοφυλάκιο των κινητήρων διπλού καυσίμου της MAN Energy Solutions είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε πρόκληση επιφέρει η αγορά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ