
Tην άμεση συνδρομή και δράση της βρετανικής κυβέρνησης για την αποσυμπίεση των εφοδιαστικών αλυσίδων ζητά με ανακοίνωσή της η British Ports Association.
Σχολιάζοντας τη σημαντική πίεση που δέχονται οι εφοδιαστικές αλυσίδες στη χώρα, απόρροια κυρίως της πανδημίας, ο Richard Ballantyne, Chief Executive της British Ports Association, αναφέρει: «Η έλλειψη χωρητικότητας στις μεταφορές έχει συμβάλει σε ανισορροπίες στις εφοδιαστικές αλυσίδες. Παρατηρούμε αυξημένους χρόνους αναμονής στα λιμάνια. Οι εν λόγω ελλείψεις ωθούν προς τα επάνω τα κόστη και ασκούν σημαντικές πιέσεις στους προμηθευτές. Όπως πολλοί έχουν προειδοποιήσει, η πανδημία Covid-19 και το Brexit έχουν οδηγήσει στις ελλείψεις αυτές. Υποστηρίζουμε τις εκκλήσεις της βιομηχανίας μεταφορών για αναθεώρηση των κανόνων μετανάστευσης των Ευρωπαίων οδηγών βαρέων οχημάτων μετά το Brexit. Απαιτείται δράση τώρα, ιδιαίτερα πριν από την εισαγωγή νέων κανόνων ελέγχων των εισαγωγών τον Ιανουάριο, η οποία ενδέχεται να αυξήσει τις πιέσεις περαιτέρω στις εφοδιαστικές αλυσίδες».
Τους τελευταίους μήνες η κατάσταση είναι δραματική, καθώς τα μέτρα περιορισμού εξάπλωσης της πανδημίας έχουν φέρει τα πάνω κάτω στις μεταφορές. Το «pingdemic» έχει ουσιαστικά παραλύσει την οικονομική δραστηριότητα στη χώρα, διότι υπάρχουν συστάσεις και οδηγίες σε ανεμβολίαστους εργαζομένους στο σύνολο των εφοδιαστικών αλυσίδων να παραμείνουν σε καραντίνα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, η παραγωγή της οποίας υποχώρησε τον περασμένο Ιούλιο στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1956 λόγω της έλλειψης τσιπ και του «pingdemic». Την ίδια ώρα, τα αποθέματα μεγάλων εταιρειών λιανικής βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1983, ως αποτέλεσμα της περιορισμένης διαθεσιμότητας εργατικού δυναμικού. Τέλος, η Confederation of British Industry (CBI) ανακοίνωσε ότι τα επίπεδα αποθεμάτων σε σχέση με τις αναμενόμενες πωλήσεις και τον Αύγουστο έχουν υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 40 ετών, από τότε δηλαδή που άρχισαν να συλλέγονται τα εν λόγω δεδομένα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Οι στρατιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν ταχύτατα το περασμένο έτος, με ρυθμό της τάξεως του 9,4% έναντι του 2023 και διαμορφώθηκαν στα $2,72 τρισ. Ειδικότερα, ένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ