
Tην άμεση συνδρομή και δράση της βρετανικής κυβέρνησης για την αποσυμπίεση των εφοδιαστικών αλυσίδων ζητά με ανακοίνωσή της η British Ports Association.
Σχολιάζοντας τη σημαντική πίεση που δέχονται οι εφοδιαστικές αλυσίδες στη χώρα, απόρροια κυρίως της πανδημίας, ο Richard Ballantyne, Chief Executive της British Ports Association, αναφέρει: «Η έλλειψη χωρητικότητας στις μεταφορές έχει συμβάλει σε ανισορροπίες στις εφοδιαστικές αλυσίδες. Παρατηρούμε αυξημένους χρόνους αναμονής στα λιμάνια. Οι εν λόγω ελλείψεις ωθούν προς τα επάνω τα κόστη και ασκούν σημαντικές πιέσεις στους προμηθευτές. Όπως πολλοί έχουν προειδοποιήσει, η πανδημία Covid-19 και το Brexit έχουν οδηγήσει στις ελλείψεις αυτές. Υποστηρίζουμε τις εκκλήσεις της βιομηχανίας μεταφορών για αναθεώρηση των κανόνων μετανάστευσης των Ευρωπαίων οδηγών βαρέων οχημάτων μετά το Brexit. Απαιτείται δράση τώρα, ιδιαίτερα πριν από την εισαγωγή νέων κανόνων ελέγχων των εισαγωγών τον Ιανουάριο, η οποία ενδέχεται να αυξήσει τις πιέσεις περαιτέρω στις εφοδιαστικές αλυσίδες».
Τους τελευταίους μήνες η κατάσταση είναι δραματική, καθώς τα μέτρα περιορισμού εξάπλωσης της πανδημίας έχουν φέρει τα πάνω κάτω στις μεταφορές. Το «pingdemic» έχει ουσιαστικά παραλύσει την οικονομική δραστηριότητα στη χώρα, διότι υπάρχουν συστάσεις και οδηγίες σε ανεμβολίαστους εργαζομένους στο σύνολο των εφοδιαστικών αλυσίδων να παραμείνουν σε καραντίνα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, η παραγωγή της οποίας υποχώρησε τον περασμένο Ιούλιο στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1956 λόγω της έλλειψης τσιπ και του «pingdemic». Την ίδια ώρα, τα αποθέματα μεγάλων εταιρειών λιανικής βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1983, ως αποτέλεσμα της περιορισμένης διαθεσιμότητας εργατικού δυναμικού. Τέλος, η Confederation of British Industry (CBI) ανακοίνωσε ότι τα επίπεδα αποθεμάτων σε σχέση με τις αναμενόμενες πωλήσεις και τον Αύγουστο έχουν υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 40 ετών, από τότε δηλαδή που άρχισαν να συλλέγονται τα εν λόγω δεδομένα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ