
Η ουκρανική εταιρεία σιδηροδρόμων (Ukrzaliznytsia), όπως μεταδίδουν τοπικά μέσα της χώρας, ολοκλήρωσε την ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ των περιοχών Vilcha και Yanov, συνδέοντας έπειτα από 35 χρόνια τη ζώνη αποκλεισμού του πυρηνικού σταθμού του Τσερνόμπιλ με το κύριο σιδηροδρομικό δίκτυο. Με την εν λόγω ανακατασκευή, η Energoatom, η κρατική εταιρεία παραγωγής πυρηνικής ενέργειας της Ουκρανίας, θα μπορεί να μεταφέρει αναλωμένα πυρηνικά καύσιμα και πυρηνικά απόβλητα από το Τσερνόμπιλ σε μια κεντρική αποθηκευτική εγκατάσταση.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου των Ουκρανικών Σιδηροδρόμων, κ. Yuryk, όλα τα έργα ανακατασκευής ολοκληρώθηκαν σε χρόνο ρεκόρ. Όπως δήλωσε, «τον Ιούνιο κερδίσαμε τον διαγωνισμό και υπογράψαμε συμφωνία με την Energoatom για την ανακατασκευή του συγκεκριμένου σιδηροδρομικού τμήματος. Αντιλαμβανόμενοι τη σημασία του έργου για τη χώρα, οι εργασίες ολοκληρώθηκαν μέσα σε έναν μήνα. Χάρη στις προσπάθειες των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, η πρώτη κεντρική αποθήκη αναλωμένων πυρηνικών καυσίμων θα αρχίσει να λειτουργεί στο εγγύς μέλλον».
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην εν λόγω κεντρική αποθήκη θα μεταφέρονται σιδηροδρομικώς στο άμεσο μέλλον και τα αναλωμένα πυρηνικά καύσιμα από τρεις ακόμα πυρηνικούς σταθμούς της χώρας (Rivne, Khmelnytsky και South-Ukrainian), προκειμένου να αποθηκευτούν εκεί για τα επόμενα εκατό χρόνια.
Τέλος, στη διενέργεια των έργων συμμετείχαν 95 εργαζόμενοι των ουκρανικών σιδηροδρόμων, ενώ όλες οι εργασίες τόσο εντός της ζώνης αποκλεισμού όσο και στη ζώνη επανεγκατάστασης εκτελέστηκαν σύμφωνα με τους Κανόνες Ακτινοπροστασίας που έχουν εγκριθεί από το Υπουργείο Υγείας της Ουκρανίας.
Φωτό: Tass/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο μεγαλύτερο λιμάνι του Ιράν, έπειτα από ισχυρή…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ