
Την έντονη αντίδραση της Ένωσης Ινδών Ναυτικών έφερε η ανεπίσημη απαγόρευση της Κίνας για τις αλλαγές πληρωμάτων Ινδών ναυτικών στα λιμάνια της, σύμφωνα με όσα αναφέρουν ΜΜΕ της Ινδίας.
Ειδικότερα, η «All India Seafarer & General Workers Union», με επιστολή της στην ινδική κυβέρνηση, γνωστοποιεί την ανεπίσημη απαγόρευση από πλευράς Κίνας και σημειώνει ότι, με αυτή την απαγόρευση, οι θέσεις εργασίας 21.000 Ινδών ναυτικών επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα. Στην επιστολή, η «All India Seafarer & General Workers Union» κάνει έκκληση προς τις αρμόδιες αρχές να επανεξετάσουν το ζήτημα και να βοηθήσουν να σωθούν θέσεις εργασίας ναυτικών.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Κίνα προβαίνει σε τέτοιου είδους περιορισμούς εν μέσω πανδημίας. Υπενθυμίζεται ότι τα 16 μέλη πληρώματος του πλοίου «MV Anastasia», διαχείρισης της ΜSC, βρίσκονταν αποκλεισμένοι πάνω από έξι μήνες σε κινεζικό αγκυροβόλιο, πριν τελικά επαναπατριστούν τον περασμένο Φεβρουάριο. Η λύση βρέθηκε όταν, με πρωτοβουλία της MSC, το πλοίο άλλαξε το δρομολόγιό του προς την Ιαπωνία.
Τέλος, με ανάρτησή της η «All India Seafarer & General Workers Union» αναφέρεται και στο γεγονός ότι η Ινδονησία επιτρέπει πλέον τις αλλαγές πληρωμάτων για τους ναυτικούς όλων των εθνικοτήτων, με εξαίρεση αυτούς από την Ινδία και τη Νότια Αφρική.
Indonesia opens up crew changes for everyone except crew of Indian & South African nationality.
China Government is not allowing all those ships to enter into the port just because of this reason all the company has stop calling all the Seafarers from India. pic.twitter.com/6yvmJoqSm6— All India Seafarers Union (@AllSeafarers) July 23, 2021
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ