
Την Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021, η νοτιοκορεατική ναυπηγική εταιρεία KSOE (Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co.) ανακοίνωσε την υπογραφή συμβολαίων για ακόμη επτά πλοία μεταφοράς LNG, συνολικής αξίας $1,4 δισ.
Όπως ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap, τα τρία πλοία θα ναυπηγηθούν για λογαριασμό ασιατικής εταιρείας και θα κατασκευαστούν από τη θυγατρική της KSOE, την Hyundai Heavy Industries Co. Δύο από τα υπόλοιπα τέσσερα θα κατασκευάσει η Hyundai Samho Heavy Industries Co. Η παράδοση αυτών των δύο πλοίων στην ευρωπαϊκή εταιρεία που τα παρήγγειλε αναμένεται μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2024. Την κατασκευή των τελευταίων δύο θα πραγματοποιήσει η Hyundai Samho για λογαριασμό λιβεριανής εταιρείας.
Υπενθυμίζεται πως την Τετάρτη 14 Ιουλίου η KSOE υπέγραψε συμφωνίες για τη ναυπήγηση ακόμη τεσσάρων πλοίων, τα οποία θα παραδοθούν μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2025 και των οποίων η αξία ανέρχεται στα $792 εκατ.
Συνολικά, η KSOE έχει ήδη ξεπεράσει τους ετήσιους στόχους της για το 2021, με τις παραγγελίες που έχει λάβει μέχρι στιγμής να αθροίζουν στα $16,8 δισ., ενώ ο αρχικός της στόχος ήταν $14,9 δισ. Οι παραγγελίες αφορούν την κατασκευή 176 πλοίων και δύο υπεράκτιων κατασκευών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ