
H Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) επιχειρεί να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά μεθανόλης ως ναυτιλιακού καυσίμου, ανακοινώνοντας την απόκτηση του 40% της θυγατρικής της Methanex, Waterfront Shipping (WFS).
Η συμφωνία ανέρχεται στα $145 εκατ., με τη Methanex να διατηρεί το 60% της WFS. H Waterfront Shipping διαθέτει έναν στόλο 30 δεξαμενόπλοιων μεθανόλης.
«Με τη Methanex να αποτελεί τον κορυφαίο παραγωγό μεθανόλης, την WFS τον κορυφαίο μεταφορέα μεθανόλης και τη μεγάλη εμπειρία της MOL στον χώρο των θαλάσσιων μεταφορών, οι εταίροι σκοπεύουν να προάγουν την εμπορευματοποίηση της μεθανόλης, συμπεριλαμβανομένης της ανανεώσιμης μεθανόλης, ως βιώσιμου ναυτιλιακού καυσίμου», σημειώνεται στην ανακοίνωση της ΜOL.
Η στρατηγική αυτή συνεργασία πρόκειται να ενισχύσει την εταιρική σχέση που έχουν εδώ και 30 χρόνια οι τρεις εταιρείες, οι οποίες το 2016 σε συνεργασία και με άλλους εταίρους κατασκεύασαν από κοινού το πρώτο παγκοσμίως ποντοπόρο πλοίου διπλού καυσίμου, το οποίο χρησιμοποιεί μεθανόλη ως καύσιμο.
Η μεθανόλη αποτελεί ένα ασφαλές, οικονομικά ανταγωνιστικό ναυτιλιακό καύσιμο το οποίο μπορεί να πληροί τους ισχύοντες αλλά και τους μελλοντικούς κανονισμούς περί εκπομπών. Η χρήση της ως καύσιμο πλοίων μπορεί να μειώσει τις εκπομπές οξειδίων του θείου (SOx) έως και κατά 99%, τις εκπομπές σωματιδίων (PM) έως και κατά 95% και τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) έως και κατά 80% σε σύγκριση με τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, ενώ η καύση της παράγει έως και 15% λιγότερες εκπομπές CO2.
Επιπλέον, η μεθανόλη η οποία παράγεται από ανανεώσιμες πηγές μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 έως και κατά 95% σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, αποτελώντας μια βιώσιμη λύση για την επίτευξη των στόχων απανθρακοποίησης του ΙΜΟ, χωρίς να παρουσιάζει προβλήματα συμβατότητας με τις υπάρχουσες τεχνολογίες κινητήρων διπλού καυσίμου
Φωτό: www.wfs-cl.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ