
H Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) επιχειρεί να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά μεθανόλης ως ναυτιλιακού καυσίμου, ανακοινώνοντας την απόκτηση του 40% της θυγατρικής της Methanex, Waterfront Shipping (WFS).
Η συμφωνία ανέρχεται στα $145 εκατ., με τη Methanex να διατηρεί το 60% της WFS. H Waterfront Shipping διαθέτει έναν στόλο 30 δεξαμενόπλοιων μεθανόλης.
«Με τη Methanex να αποτελεί τον κορυφαίο παραγωγό μεθανόλης, την WFS τον κορυφαίο μεταφορέα μεθανόλης και τη μεγάλη εμπειρία της MOL στον χώρο των θαλάσσιων μεταφορών, οι εταίροι σκοπεύουν να προάγουν την εμπορευματοποίηση της μεθανόλης, συμπεριλαμβανομένης της ανανεώσιμης μεθανόλης, ως βιώσιμου ναυτιλιακού καυσίμου», σημειώνεται στην ανακοίνωση της ΜOL.
Η στρατηγική αυτή συνεργασία πρόκειται να ενισχύσει την εταιρική σχέση που έχουν εδώ και 30 χρόνια οι τρεις εταιρείες, οι οποίες το 2016 σε συνεργασία και με άλλους εταίρους κατασκεύασαν από κοινού το πρώτο παγκοσμίως ποντοπόρο πλοίου διπλού καυσίμου, το οποίο χρησιμοποιεί μεθανόλη ως καύσιμο.
Η μεθανόλη αποτελεί ένα ασφαλές, οικονομικά ανταγωνιστικό ναυτιλιακό καύσιμο το οποίο μπορεί να πληροί τους ισχύοντες αλλά και τους μελλοντικούς κανονισμούς περί εκπομπών. Η χρήση της ως καύσιμο πλοίων μπορεί να μειώσει τις εκπομπές οξειδίων του θείου (SOx) έως και κατά 99%, τις εκπομπές σωματιδίων (PM) έως και κατά 95% και τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) έως και κατά 80% σε σύγκριση με τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, ενώ η καύση της παράγει έως και 15% λιγότερες εκπομπές CO2.
Επιπλέον, η μεθανόλη η οποία παράγεται από ανανεώσιμες πηγές μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 έως και κατά 95% σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, αποτελώντας μια βιώσιμη λύση για την επίτευξη των στόχων απανθρακοποίησης του ΙΜΟ, χωρίς να παρουσιάζει προβλήματα συμβατότητας με τις υπάρχουσες τεχνολογίες κινητήρων διπλού καυσίμου
Φωτό: www.wfs-cl.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ