
H MSC Cruises εγκαινιάζει νέα δρομολόγια στην Ερυθρά Θάλασσα και αναμένεται να αποτελέσει τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με home port την Τζέντα. Σε μια περίοδο κρίσιμη για την επιβατηγό ναυτιλία, η MSC ευελπιστεί το 50% των επιβατών της να αποτελείται από Σαουδάραβες επιβαίνοντες, με το υπόλοιπο ποσοστό να προέρχεται από όλη την υφήλιο.
Ο Pierfrancesco Vago, Executive Chairman της εταιρείας, σε δηλώσεις του στο Arab News, φάνηκε εντυπωσιασμένος από την ικανότητα της Σαουδικής Αραβίας να διατηρεί τις παραδόσεις και τον πολιτισμό της και να τις καθιστά διαθέσιμες για τον υπόλοιπο κόσμο. «Είμαι χαρούμενος που η MSC Cruises είναι σε θέση να συνεισφέρει στο άνοιγμα του Βασιλείου σε διεθνείς επισκέπτες», τόνισε χαρακτηριστικά.
Από την άλλη, ο Vice President of Global Sales της MSC Cruises, Achille Staiano, αποκάλυψε ότι το κόστος της επταήμερης κρουαζιέρας στην Ερυθρά Θάλασσα για επιβάτες από το Ηνωμένο Βασίλειο ανέρχεται σε 929 λίρες, με τις τιμές για επιβάτες από τη Σαουδική Αραβία να μην έχουν ανακοινωθεί ακόμη.
Ο διεθνής κλάδος της κρουαζιέρας έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς ως αποτέλεσμα της πανδημίας Covid-19, με τις περισσότερες υπηρεσίες του τομέα να βρίσκονται ακόμη σε αναστολή.
Σύμφωνα πάντα με τον κ. Staiano, η MSC είναι καλά προετοιμασμένη για την επιστροφή του διεθνούς τουρισμού, με την εφαρμογή πρωτοκόλλων υγείας και ασφαλείας προσαρμοσμένων στην τρέχουσα κατάσταση. Επισημάνθηκε ωστόσο ότι, προς το παρόν, ο εμβολιασμός δεν καθίσταται υποχρεωτική προϋπόθεση για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν.
Φωτό: Richard Wainwright/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ