
Η Japan Airlines, ο δεύτερος μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Ιαπωνίας, κατέγραψε ζημίες 2,6 δισ. δολαρίων για το 2020, σύμφωνα με ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα, αλλά δεν έκανε καμία πρόβλεψη για το τρέχον οικονομικό έτος, επικαλούμενη αβεβαιότητα σχετικά με την πανδημία του κορονοϊού.
«Δεν υπάρχει καμία ένδειξη για ανάκαμψη της ζήτησης επιβατών ακόμη, λόγω περιορισμών στα διεθνή ταξίδια και αυστηρότερων μέτρων μετανάστευσης», ανέφερε η ανακοίνωση της JAL.
Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία αναθεώρησε την πρόβλεψή της για την καθαρή ζημιά του 2020-2021 σε 287 δισ. γιεν από 300 δισ. γιεν τον Φεβρουάριο, ενώ δήλωσε ότι αποφάσισε να μη δημοσιεύσει προοπτικές για το έτος που θα λήξει τον Μάρτιο του 2022, προειδοποιώντας ότι «είναι δύσκολο να προβλεφθεί η ανάκαμψη της ζήτησης, ενώ η παγκόσμια εξάπλωση του Covid-19 δεν δείχνει κανένα σημάδι επιβράδυνσης». Οι πωλήσεις υποχώρησαν 65,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στα 481,2 δισ. γιεν.
Τον περασμένο μήνα, η κορυφαία αεροπορική εταιρεία της Ιαπωνίας ANA ανακοίνωσε τη χειρότερη ετήσια απώλεια εσόδων ύψους 404,6 δισ. γιεν. Ωστόσο, η ANA Holdings δήλωσε ότι αναμένει να ανακάμψει στα καθαρά κέρδη, τα οποία ελπίζει ότι θα φτάσουν τα 3,5 δισ. γιεν το 2021-2022, καθώς η κρίση του κορονοϊού, που έχει πλήξει την αεροπορική βιομηχανία παγκοσμίως, αρχίζει να μειώνεται.
Οι αεροπορικές εταιρείες της Ιαπωνίας προσδοκούσαν σε πολύ υψηλές πωλήσεις το 2020, όταν αρχικά επρόκειτο να διεξαχθούν οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο και οι τουριστικοί αριθμοί υπολογιζόταν ότι θα σπάσουν τα ρεκόρ. Οι Αγώνες αναμένεται να διεξαχθούν το καλοκαίρι του 2021, χωρίς όμως θεατές από το εξωτερικό, ενώ η απόφαση για τους Ιάπωνες θεατές θα ληφθεί τις επόμενες εβδομάδες.
Φωτό: Tango Tsuttie/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ