
H εταιρεία τακτικών γραμμών Mediterranean Shipping Company (MSC), που εδρεύει στην Ελβετία, ανακοίνωσε ένα νέο διατροπικό δρομολόγιο από την Ασία στην Ευρώπη, επεκτείνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της.
Η κίνηση αυτή έρχεται ως απάντηση στη ζήτηση για χερσαία μεταφορά φορτίου, δεδομένης της μειωμένης διαθέσιμης χωρητικότητας στα θαλάσσια δρομολόγια των εταιρειών αλλά και των συνεχιζόμενων διαταραχών στις εφοδιαστικές αλυσίδες που προκάλεσε το κλείσιμο της Διώρυγας του Σουέζ.
Η νέα διατροπική υπηρεσία, που πλέον προσφέρεται από τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία τακτικών γραμμών, συνδυάζει θαλάσσιες και σιδηροδρομικές μεταφορές. Πιο συγκεκριμένα, εμπορεύματα από την Κίνα, την Κορέα και την Ιαπωνία θα μεταφέρονται μέσω θαλάσσης στο Βλαδιβοστόκ και στο Βοστότσνι της Ρωσίας και από εκεί, μέσω σιδηροδρόμου, στην Αγία Πετρούπολη.
Από την Αγία Πετρούπολη, τα εμπορευματοκιβώτια θα μεταφέρονται στα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά λιμάνια, όπως το Ρότερνταμ, η Αμβέρσα και η Χάβρη, μέσω του εκτεταμένου θαλάσσιου και σιδηροδρομικού δικτύου που προσφέρει η εταιρεία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συνολικός χρόνος μεταφοράς των εμπορευμάτων εκτιμάται ότι θα διαρκεί από 19 έως 45 ημέρες (και με δεδομένο ότι η σιδηροδρομική μεταφορά θα διαρκεί 15 ημέρες), ανάλογα με το λιμάνι αναχώρησης και προορισμού.
Φωτό: www.msc.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ