
Ο παγκόσμιος διαχειριστής τερματικών PSA International ανακοίνωσε τα αποτελέσματα χρήσης για το οικονομικό έτος 2020, σύμφωνα με τα οποία ο όμιλος συνολικά διαχειρίστηκε 86,6 εκατ. TEUs έως και την 31η Δεκεμβρίου, σημειώνοντας αύξηση στη διακίνηση της τάξης του 1,7% σε σύγκριση με το 2019.
Πιο συγκεκριμένα, στη ναυαρχίδα του ομίλου, το λιμάνι της Σιγκαπούρης, η PSA διακίνησε 36,6 εκατ. TEUs, καταγράφοντας πτώση κατά 0,9% σε σχέση με το 2019. Αντίστοιχα, στα τερματικά του ομίλου εκτός Σιγκαπούρης διακινήθηκαν 50 εκατ. TEUs, 3,7% περισσότερα σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Τα έσοδα του ομίλου της PSA για το 2020 ανήλθαν στα $4.179 δισ., αυξημένα κατά 2,5% ($4.077 δισ. το 2019). Η αύξηση αυτή, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οφείλεται στην αυξημένη διακίνηση αλλά και στις εξαγορές τερματικών στις οποίες προέβη η PSA κατά τη διάρκεια του έτους. Ωστόσο, τα λειτουργικά κέρδη από $1.725 δισ. το 2019 μειώθηκαν κατά 4,2%, στα $1.652 δισ., ενώ και τα συνολικά καθαρά κέρδη από $1.246 δισ. το 2019 σημείωσαν πτώση της τάξης του 6,2%, φτάνοντας τα $1.168 δισ. Η πτώση στην κερδοφορία αποδίδεται στη μείωση των εισοδημάτων από άλλες δραστηριότητες του ομίλου καθώς και στην αύξηση των λειτουργικών δαπανών.
Παρά τα σοκ που υπέστησαν οι αλυσίδες εφοδιασμού κατά το α΄ εξάμηνο του 2020, ο όμιλος της PSA και οι συνεργάτες του κατέβαλαν κάθε προσπάθεια για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών του σε όλο τον κόσμο. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στον όμιλο να ολοκληρώσει τη χρονιά δυναμικά, καταγράφοντας αξιόλογη απόδοση.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι o όμιλος της PSA έχει παρουσία σε 26 χώρες ανά τον κόσμο, με το χαρτοφυλάκιό του να περιλαμβάνει 60 λιμενικά τερματικά εμπορευματοκιβωτίων, σιδηροδρομικά και ενδοχώρια τερματικά, κέντρα διανομής, αποθήκες και εταιρείες παροχής ναυτιλιακών υπηρεσιών.
Φωτό: Tom Fisk/ Pexels
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ