
Η εταιρεία τακτικών γραμμών Kawasaki Kisen Kaisha (“K” Line), η οποία κατέχει το 31% των μετοχών της ΟΝΕ (Ocean Network Express), ανακοίνωσε τη δημιουργία νέου τμήματος εντός της εταιρείας, το οποίο θα εστιάσει σε επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και έργα που προωθούν την απανθρακοποίηση. Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, το εν λόγω τμήμα αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του από την 1η Απριλίου 2021.
Ανταποκρινόμενη τόσο στην αυξανόμενη απαίτηση για απανθρακοποίηση και ανθρακική ουδετερότητα από μέρους των επιχειρήσεων, μέσα από έργα που μεταξύ άλλων προωθούν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την ενεργειακή μετάβαση, η “Κ” Line προέβη προκαταβολικά στη δημιουργία του Carbon Neutral Promotion Group (ομάδα προώθησης ανθρακικής ουδετερότητας), προκειμένου να διευκολύνει την προσπάθεια για μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τόσο εντός του ομίλου της “Κ” Line όσο και μεταξύ των επιχειρήσεων που συνεργάζεται.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η “K” Line, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα συνεχίσει να συνεισφέρει στην αναβάθμιση της ευημερίας της ανθρωπότητας, στοχεύοντας στην πραγμάτωση μιας βιώσιμης κοινωνίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η “Κ” Line, στο πλαίσιο των προσπαθειών για τη μείωση των εκπομπών και την αναβάθμιση της αποτελεσματικότητάς της, έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες το τελευταίο διάστημα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η αναθεώρηση του περιβαλλοντικού οράματος της εταιρείας έως το 2050 τον περασμένο Ιούλιο, βάσει του οποίου η “Κ” Line θα στοχεύσει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 50% έως το 2030 (σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008), ξεπερνώντας έτσι ακόμα και τον στόχο που έχει θέσει ο ΙΜΟ.
Παράλληλα, η “Κ” Line συμμετέχει στην πρωτοβουλία International Windship Association (IWSA), που διερευνά την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας για την πρόωση των πλοίων, ενώ έχει ανακοινώσει τη δοκιμαστική λειτουργία εγκατάστασης που δεσμεύει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα πάνω στα πλοία της καθώς και τη συνεργασία με την εταιρεία τεχνολογίας (ΑΙ) Bearing για τη χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης, προκειμένου να βελτιστοποιηθούν η απόδοση και η αποτελεσματικότητα της λειτουργίας των πλοίων της και κατ’ επέκταση να μειωθούν τα αέρια του θερμοκηπίου που εκπέμπουν.
Φωτό: klpl.com.sg
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ