
O παγκόσμιος διαχειριστής τερματικών Dubai Ports World (DPW), όπως μεταδίδει το Gulf Business, ανακοίνωσε ότι κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 διαχειρίστηκε αθροιστικά στα τερματικά που διαθέτει ανά τον κόσμο 19,1 εκατ. TEUs. Αντίστοιχα, συνολικά για το οικονομικό έτος 2020, ο ακαθάριστος όγκος διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων στα τερματικά της εταιρείας ανήλθε στα 71,2 εκατ. TEUs.
Ειδικότερα, σε σχέση με το δ΄ τρίμηνο του 2019, η DPW σημείωσε αύξηση στα διακινηθέντα εμπορευματοκιβώτια της τάξης του 7,6%, ενώ σε ετήσια βάση η συνολική διακίνηση παρέμεινε σταθερή σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020, η αύξηση του ακαθάριστου όγκου εμπορευματοκιβωτίων που σημειώθηκε οφείλεται κυρίως στην πολύ καλή απόδοση των τερματικών στην Ινδία (Μundra), στην Ευρώπη (London Gateway, Ρότερνταμ και Αμβέρσα), στην Αφρική (Sokhna – Αίγυπτος) και στην Αμερική (Santos ‒ Βραζιλία και Βανκούβερ – Καναδάς).
Η ναυαρχίδα του ομίλου, ο λιμένας του Jabel Ali, είδε τα φορτία του να σταθεροποιούνται κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 (3,4 εκατ. TEUs), καταγράφοντας αύξηση 0,3% σε σχέση με το δ΄ τρίμηνο του 2019.
Συνολικά, το θετικό κλείσιμο της χρονιάς επέτρεψε στην εταιρεία να φτάσει τα επίπεδα διακίνησης του 2019, γεγονός το οποίο αποτελεί ευνοϊκή εξέλιξη, δεδομένου ότι για το 2020 ο κλάδος εκτιμάται ότι θα σημειώσει πτώση της τάξης του 2,1%. Σε αυτό το πλαίσιο, η αύξηση των διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων σε όλες τις περιοχές κατά το δ΄ τρίμηνο ήταν ενθαρρυντική, με την Ινδία να αποτελεί τον κινητήριο μοχλό για την επιτευχθείσα αύξηση.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της DPW, Sultan Ahmed bin Sulayem, η εταιρεία θα συνεχίσει μελλοντικά να προβαίνει επιλεκτικά σε επενδύσεις που προσδίδουν σημαντική αξία στον όμιλο, όπως έπραξε στην περίπτωση του Ντακάρ (Σενεγάλη) και της Λουάντα (Ανγκόλα) κατά το προηγούμενο διάστημα.
Φωτό: Tom Fisk/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ