
Ο Bureau Veritas (BV) εξέδωσε τα νέα class notations «BIORISK MANAGED» και «BIORISK SECURED», τα οποία αφορούν τις απαιτήσεις του νηογνώμονα σε θέματα ασφάλειας και υγείας, για την προστασία των πλοίων από βιολογικούς κινδύνους. Τα νέα αυτά πρότυπα αναπτύχθηκαν έπειτα από στενή συνεργασία του νηογνώμονα με ναυπηγεία, πλοιοκτήτες και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη, ενώ περιλαμβάνουν τόσο λειτουργικές όσο και σχεδιαστικές απαιτήσεις για την αντιμετώπιση επιδημικών εξάρσεων.
Το notation «BIORISK MANAGED» επικεντρώνεται στην καθιέρωση και στην εφαρμογή ενός πλάνου διαχείρισης επιδημικών εξάρσεων, ακολουθώντας τις βασικές αρχές των πρωτοκόλλων «Restart your Business» (RYB) του Bureau Veritas. Τα πρωτόκολλα RYB, τα οποία παρουσιάστηκαν τον Απρίλιο του 2020, αποτελούν τις πρώτες οδηγίες που αφορούν τον κλάδο της ναυτιλίας, συγκεκριμένα τους κλάδους κρουαζιέρας και επιβατηγών πλοίων, και περιλαμβάνουν πολιτικές αντιμετώπισης του Covid-19 αλλά και άλλων μεταδοτικών ασθενειών. Τα πρωτόκολλα RYB απαιτούν τον εντοπισμό όλων των πιθανών κινδύνων στα λιμάνια, στα σημεία επιβίβασης και αποβίβασης αλλά και στο ίδιο το πλοίο, ενώ ένα συσχετισμένο Πλάνο Διαχείρισης Επιδημικών Εξάρσεων (Outbreak Management Plan) περιέχει τις σχετικές διαδικασίες πρόληψης, μετριασμού και προετοιμασίας που αφορούν τόσο το πλήρωμα όσο και τους επιβάτες, με σαφείς ορισμούς ευθυνών και ρόλων.
Το «BIORISK MANAGED», από τη μεριά του, καλύπτει τις υποχρεώσεις επί του πλοίου, τη διαχείριση των πόρων και τις απαιτήσεις για τις απαραίτητες προμήθειες, συμπεριλαμβανομένων του PPE και του ιατρικού εξοπλισμού, διαδικασίες και επιχειρησιακές συστάσεις. Επιπλέον, περιλαμβάνει απαιτήσεις για κατάλληλη εκπαίδευση των πληρωμάτων αλλά και για τον επανασχεδιασμό, την αναδιάταξη ή την τροποποίηση χώρων και συστημάτων, όπως η θέρμανση, ο εξαερισμός και ο κλιματισμός.
Η εταιρεία MSC Cruises παρέλαβε την 1η Φεβρουαρίου το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο «MSC Virtuosa», το πρώτο πλοίο παγκοσμίως που λαμβάνει το notation «BIORISK SECURED».
Φωτό: MSC Cruises
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ