
Η διοικούσα Επιτροπή του Tokyo Memorandum of Understanding σημείωσε, σε πρόσφατη διαδικτυακή συνάντηση των μελών της, τη σημαντική μείωση του αριθμού των επιθεωρήσεων που πραγματοποιήθηκαν το 2020 λόγω της πανδημίας Covid-19. Αποφάσισε ωστόσο να δημοσιεύσει τα δεδομένα του έτους στην ετήσια έκθεση που αποστέλλεται σε μέλη και διεθνείς οργανισμούς κάθε χρόνο, με τον ίδιο τρόπο που δημοσιεύτηκαν στο πρόσφατο παρελθόν.
Η Επιτροπή εξέτασε επίσης ένα interim (προσωρινό) σχέδιο για συστάσεις κατά την τρέχουσα περίοδο της πανδημίας, με θέματα που αφορούν τη διεξαγωγή απομακρυσμένων επιθεωρήσεων PSC στην περιοχή. Η Επιτροπή, λαμβάνοντας υπόψη την επείγουσα ανάγκη για κατευθυντήριες γραμμές ως προς τις μεθόδους και τους τρόπους εργασίας των επιθεωρητών, συμφώνησε να ζητήσει από τα αρμόδια όργανα και τις υπηρεσίες της Γραμματείας την άμεση έγκριση όλων των οδηγιών και των υποδείξεων, αλλά και την τεχνική συνεργασία αρχών και φορέων, χρησιμοποιώντας πλέον όσο το δυνατόν περισσότερο εικονικά μέσα.
Η Επιτροπή εξέτασε επίσης την αίτηση για συμμετοχή της Καμπότζης στο καθεστώς του παρατηρητή. Σύμφωνα με τις διατάξεις του μνημονίου, η Επιτροπή συμφώνησε ομόφωνα να χορηγήσει καθεστώς παρατηρητή στην Καμπότζη.
Στην 31η συνεδρίαση της Επιτροπής συμμετείχαν 21 μέλη από τις Λιμενικές Αρχές της Αυστραλίας, του Καναδά, της Χιλής, της Κίνας, των νήσων Φίτζι, του Χονγκ Κονγκ (Κίνα), της Ινδονησίας, της Ιαπωνίας, της Δημοκρατίας της Κορέας, της Μαλαισίας, των Νήσων Μάρσαλ, της Νέας Ζηλανδίας, του Παναμά, της Παπούα-Νέας Γουινέας, του Περού, των Φιλιππίνων, της Ρωσικής Ομοσπονδίας, της Σιγκαπούρης, της Ταϊλάνδης, του Βανουάτου και του Βιετνάμ. Συμμετείχαν επίσης ως συνεργαζόμενα μέλη και παρατηρητές η Αρχή του Μεξικού του Μακάο (Κίνα), της Σαμόα, των Νήσων Σολομώντα, της Τόνγκα, της Ακτοφυλακής των Ηνωμένων Πολιτειών, άλλων PSC και του IMO.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ