
Η διοικούσα Επιτροπή του Tokyo Memorandum of Understanding σημείωσε, σε πρόσφατη διαδικτυακή συνάντηση των μελών της, τη σημαντική μείωση του αριθμού των επιθεωρήσεων που πραγματοποιήθηκαν το 2020 λόγω της πανδημίας Covid-19. Αποφάσισε ωστόσο να δημοσιεύσει τα δεδομένα του έτους στην ετήσια έκθεση που αποστέλλεται σε μέλη και διεθνείς οργανισμούς κάθε χρόνο, με τον ίδιο τρόπο που δημοσιεύτηκαν στο πρόσφατο παρελθόν.
Η Επιτροπή εξέτασε επίσης ένα interim (προσωρινό) σχέδιο για συστάσεις κατά την τρέχουσα περίοδο της πανδημίας, με θέματα που αφορούν τη διεξαγωγή απομακρυσμένων επιθεωρήσεων PSC στην περιοχή. Η Επιτροπή, λαμβάνοντας υπόψη την επείγουσα ανάγκη για κατευθυντήριες γραμμές ως προς τις μεθόδους και τους τρόπους εργασίας των επιθεωρητών, συμφώνησε να ζητήσει από τα αρμόδια όργανα και τις υπηρεσίες της Γραμματείας την άμεση έγκριση όλων των οδηγιών και των υποδείξεων, αλλά και την τεχνική συνεργασία αρχών και φορέων, χρησιμοποιώντας πλέον όσο το δυνατόν περισσότερο εικονικά μέσα.
Η Επιτροπή εξέτασε επίσης την αίτηση για συμμετοχή της Καμπότζης στο καθεστώς του παρατηρητή. Σύμφωνα με τις διατάξεις του μνημονίου, η Επιτροπή συμφώνησε ομόφωνα να χορηγήσει καθεστώς παρατηρητή στην Καμπότζη.
Στην 31η συνεδρίαση της Επιτροπής συμμετείχαν 21 μέλη από τις Λιμενικές Αρχές της Αυστραλίας, του Καναδά, της Χιλής, της Κίνας, των νήσων Φίτζι, του Χονγκ Κονγκ (Κίνα), της Ινδονησίας, της Ιαπωνίας, της Δημοκρατίας της Κορέας, της Μαλαισίας, των Νήσων Μάρσαλ, της Νέας Ζηλανδίας, του Παναμά, της Παπούα-Νέας Γουινέας, του Περού, των Φιλιππίνων, της Ρωσικής Ομοσπονδίας, της Σιγκαπούρης, της Ταϊλάνδης, του Βανουάτου και του Βιετνάμ. Συμμετείχαν επίσης ως συνεργαζόμενα μέλη και παρατηρητές η Αρχή του Μεξικού του Μακάο (Κίνα), της Σαμόα, των Νήσων Σολομώντα, της Τόνγκα, της Ακτοφυλακής των Ηνωμένων Πολιτειών, άλλων PSC και του IMO.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Τελευταία Ενημέρωση: Δευτέρα 28 Απριλίου – 18.20 Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ