
Η γιγάντια ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota απέσπασε πέρυσι από τη γερμανική Volkswagen την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, καθώς όλες οι μάρκες του ομίλου πούλησαν συνολικά περίπου 9,53 εκατομμύρια οχήματα (-11,3%), σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν σήμερα.
Είναι η πρώτη φορά από το 2015 που η Toyota περνά πρώτη στην κατάταξη αυτή. Ο όμιλος Volskwagen πούλησε πέρυσι 9,3 εκατομμύρια οχήματα (-15,2%), σύμφωνα με τους αριθμούς που είχαν δοθεί στη δημοσιότητα νωρίτερα αυτό το μήνα.
Εξαιτίας της πανδημίας, οι πωλήσεις της Toyota μειώθηκαν αισθητά σε όγκο πέρυσι (-11,3% σε έναν χρόνο), όμως σε αναλογίες μικρότερες απ’ αυτές του μεγάλου αντιπάλου της.
«Παρά την πανδημία της Covid-19 (…) η Toyota φάνηκε ικανή να συνεχίσει τις δραστηριότητές της εφαρμόζοντας παγκόσμια μέτρα πρόληψης κατά των μολύνσεων και εργαζόμενη μαζί με τους εταίρους της, μεταξύ των οποίων οι προμηθευτές και οι εμπορικοί αντιπρόσωποί της», σχολίασε ο όμιλος σε ανακοίνωση που εξέδωσε.
Ενώ ο όμιλος Volkswagen εξαρτάται περισσότερο από την ευρωπαϊκή αγορά, που δοκιμάζεται πολύ από την υγειονομική κρίση, ο ιαπωνικός όμιλος ωφελήθηκε κυρίως από μια σταθερή αύξηση των πωλήσεών του στην Κίνα (+10,9% πέρυσι για τις μάρκες του Toyota και Lexus).
Η Volskwagen άρχισε επίσης από το 2018 μια στρατηγική στροφή επικεντρώνοντας περισσότερο στην αποδοτικότητα –που είναι χαμηλότερη σε σχέση με της Toyota– απ’ ό,τι στον όγκο των πωλήσεων.
Οι συνολικές πωλήσεις της Toyota και της Lexus πέρυσι υποχώρησαν κατά 12,7% στη Βόρεια Αμερική και κατά 8,5% στην Ευρώπη.
Εκτός απ’ αυτές τις δύο μάρκες, ο όμιλος Toyota περιλαμβάνει τις θυγατρικές Daihatsu και Hino Motors (φορτηγά).
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Yonhap/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…

Η τιμή του χρυσού έφθασε σήμερα στις αγορές της Ασίας τα 4.383,76 δολάρια ανά ουγγιά (31,10 γραμμάρια), ξεπερνώντας το προηγούμενο ιστορικό υψηλό που είχε…

Η μεταβλητότητα, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Drewry, θα αποτελέσει τον κανόνα για τη ναυλαγορά των LPG carriers το 2026. Ο στόλος των gas carriers…

Δύο νέες συμφωνίες για τη χρηματοδότηση πλοίων της ανακοίνωσε η Okeanis Eco Tankers Corp. της οικογένειας Αλαφούζου. Συγκεκριμένα, στις 19 Δεκεμβρίου 2025, η εταιρεία…

Σε μια κίνηση με άμεσο αντίκτυπο στην παγκόσμια αγορά χύδην ξηρού φορτίου, η κυβέρνηση της Ινδονησίας προχωρά στην επιβολή φόρου στις εξαγωγές άνθρακα από…

Σε επίπεδα-ρεκόρ ανέρχεται φέτος το orderbook των containerships, μετά το κύμα παραγγελιών που τοποθετήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους. Αναλυτικότερα, το orderbook αριθμεί 11,61…

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ναυτικής Τεχνολογίας (ΕΛ.Ι.Ν.Τ.) διοργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία το 19ο Ετήσιο Συνέδριο Ναυτικής Τεχνολογίας, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 9 και 10 Δεκεμβρίου…

Στο επίκεντρο διεθνών μέσων ενημέρωσης βρίσκεται η Σάμος για μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες την επόμενη σεζόν. Σύμφωνα με το Travel and Tour World, το νησί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ