
Η Carnival Corp., στην οποία μεταξύ άλλων ανήκουν οι εταιρείες κρουαζιέρας AIDA, Carnival, Costa και Holland America, σύμφωνα με το Bloomberg κατέγραψε καθαρές ζημίες $1,9 δισ. κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020. Ωστόσο, σύμφωνα με τον μεγαλύτερο πάροχο κρουαζιέρας στον κόσμο, η ζήτηση φαίνεται να αυξάνεται για το 2022.
Το έλλειμμα υπερέβη τα $1,57 δισ. που προέβλεπαν οι αναλυτές, ωστόσο πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι καταγράφεται σε μια περίοδο κατά την οποία οι περισσότερες εταιρείες κρουαζιέρας σε όλο τον κόσμο παραμένουν σε αναστολή λόγω της πανδημίας Covid-19.
Παρά τα δυσμενή οικονομικά αποτελέσματα, όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Carnival δήλωσε ότι οι αθροιστικές προκρατήσεις για το α΄ εξάμηνο του 2022 υπερβαίνουν τα επίπεδα του 2019, παρά την περικοπή των δαπανών προώθησης, ενώ για το β΄ εξάμηνο κυμαίνονται εντός του ιστορικού εύρους κρατήσεων. Τα ενθαρρυντικά αυτά στοιχεία, σύμφωνα με την εταιρεία, αντανακλούν την παρατεταμένη ζήτηση μεταξύ των πελατών, που δεν μπόρεσαν να πραγματοποιήσουν κρουαζιέρες από το α΄ τρίμηνο του 2020.
Ολόκληρη η βιομηχανία κρουαζιέρας βρίσκεται ουσιαστικά «στον πάγο» από τα μέσα Μαρτίου του 2020, όταν μια σειρά περιστατικών μετάδοσης του Covid-19 σε κρουαζιερόπλοια (με ανθρώπινες απώλειες και χιλιάδες επιβάτες εγκλωβισμένους στη θάλασσα) οδήγησε στην ακύρωση της πλειονότητας των δρομολογίων κρουαζιέρας ανά την υφήλιο.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι μετοχές της Carnival Corp. που τελούν υπό διαπραγμάτευση στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης υποχώρησαν έως και 4,1% μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του δ΄ τριμήνου στις 11 Ιανουαρίου 2021 ($19,63), ενώ υπολογίζεται ότι έχουν μειωθεί κατά 57% από πέρυσι.
Φωτό: Andrew Ramit/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ