
Tην αντίδρασή της για το γεγονός ότι μερίδα ναυλωτών στέκεται ουσιαστικά εμπόδιο στην ομαλή διεξαγωγή αλλαγών πληρωμάτων παρά το γεγονός ότι οι πλοιοκτήτες αναλαμβάνουν τα σχετιζόμενα κόστη, εξέφρασε νωρίτερα επίσημα η Intercargo.
«Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες οι ναυλωτές αγνοούν σχετικές ρήτρες στα ναυλοσύμφωνα. Στην πραγματικότητα σε bulk carriers που πραγματοποιούνται αλλαγές πληρωμάτων στη Νοτιοανατολική Ασία διαπιστώνεται ‘’τοξική’ μεταχείριση από ναυλωτές για τις 14 ημέρες που ακολουθούν τις αλλαγές πληρωμάτων», σημειώνεται χαρακτηριστικά και με καυστικό ύφος στην ανακοίνωση της Intercargo.
Παράλληλα η Intercargo στην ανακοίνωσή της καταδικάζει τις πρακτικές κάποιων ναυλωτών στην αγορά των bulk carriers για την άρνησή τους για αλλαγές πληρωμάτων κατά τη διάρκεια της ναύλωσης του πλοίου. Κατά την Intercargo οι πρακτικές αυτές υπονομεύουν τις προσπάθειες της βιομηχανίας να παράσχουν τα κατάλληλα εχέγγυα στους ναυτικούς για ξεκούραση και εν τέλει για την ασφάλεια του πλοίου.
Την ίδια ώρα η Intercargo επισημαίνει ότι τα bulk carriers προσεγγίζουν πολλά περισσότερα λιμάνια απ’ ότι άλλοι τύποι πλοίων και συνεπώς η κόπωση των ναυτικών στα συγκεκριμένα πλοία είναι ιδιαίτερα αυξημένη από τη στιγμή που δεν επιτρέπονται αλλαγές πληρωμάτων.
«Τα πληρώματα θα πρέπει να ξεκουράζονται επαρκώς για να εκτελούν τα καθήκοντά τους εν πλω σε πλήρη ευθυγράμμιση με τις οδηγίες των ναυλωτών», καταλήγει η ανακοίνωση της Intercargo.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ