
Tην αντίδρασή της για το γεγονός ότι μερίδα ναυλωτών στέκεται ουσιαστικά εμπόδιο στην ομαλή διεξαγωγή αλλαγών πληρωμάτων παρά το γεγονός ότι οι πλοιοκτήτες αναλαμβάνουν τα σχετιζόμενα κόστη, εξέφρασε νωρίτερα επίσημα η Intercargo.
«Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες οι ναυλωτές αγνοούν σχετικές ρήτρες στα ναυλοσύμφωνα. Στην πραγματικότητα σε bulk carriers που πραγματοποιούνται αλλαγές πληρωμάτων στη Νοτιοανατολική Ασία διαπιστώνεται ‘’τοξική’ μεταχείριση από ναυλωτές για τις 14 ημέρες που ακολουθούν τις αλλαγές πληρωμάτων», σημειώνεται χαρακτηριστικά και με καυστικό ύφος στην ανακοίνωση της Intercargo.
Παράλληλα η Intercargo στην ανακοίνωσή της καταδικάζει τις πρακτικές κάποιων ναυλωτών στην αγορά των bulk carriers για την άρνησή τους για αλλαγές πληρωμάτων κατά τη διάρκεια της ναύλωσης του πλοίου. Κατά την Intercargo οι πρακτικές αυτές υπονομεύουν τις προσπάθειες της βιομηχανίας να παράσχουν τα κατάλληλα εχέγγυα στους ναυτικούς για ξεκούραση και εν τέλει για την ασφάλεια του πλοίου.
Την ίδια ώρα η Intercargo επισημαίνει ότι τα bulk carriers προσεγγίζουν πολλά περισσότερα λιμάνια απ’ ότι άλλοι τύποι πλοίων και συνεπώς η κόπωση των ναυτικών στα συγκεκριμένα πλοία είναι ιδιαίτερα αυξημένη από τη στιγμή που δεν επιτρέπονται αλλαγές πληρωμάτων.
«Τα πληρώματα θα πρέπει να ξεκουράζονται επαρκώς για να εκτελούν τα καθήκοντά τους εν πλω σε πλήρη ευθυγράμμιση με τις οδηγίες των ναυλωτών», καταλήγει η ανακοίνωση της Intercargo.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ