
Επτά κυβερνητικοί οργανισμοί, συμπεριλαμβανομένου και του Υπουργείου Μεταφορών της Κίνας, ανακοίνωσαν ότι δέκα λιμάνια της χώρας θα πραγματοποιούν από εδώ και στο εξής αλλαγές πληρωμάτων, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η BIMCO.
Τα εν λόγω λιμάνια είναι τα εξής: Dalian, Tianjin, Qingdao, Shanghai, Ningbo, Fuzhou, Xiamen, Guangzhou, Shenzhen και Haikou. Δεδομένης της επικινδυνότητας όσον αφορά την εξάπλωση του ιού, η BIMCO αναφέρει ότι τα λιμάνια θα θέσουν πολύ αυστηρές διαδικασίες, προκειμένου οι αλλαγές πληρωμάτων να πραγματοποιηθούν με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια.
Οι διαχειρίστριες εταιρείες που επιθυμούν να αντικαταστήσουν τα πληρώματά τους σε κάποιο από τα προαναφερθέντα λιμάνια πρέπει να λάβουν υπόψη τα εξής:
• Ευθυγράμμιση με τους κανονισμούς προσέγγισης και παραμονής στα λιμάνια.
• Κλείσιμο έγκυρων εισιτηρίων αναχώρησης για τους ναυτικούς τους.
• Το κάθε πλοίο πρέπει να έχει αναχωρήσει από το προηγούμενο λιμάνι τουλάχιστον 14 ημέρες πριν.
• Τα πληρώματα οφείλουν να διατηρούν αρχείο υγείας.
• Η αλλαγή του πληρώματος θα επιτρέπεται στο καθορισμένο κινεζικό λιμάνι μετά τον εκτελωνισμό και την επιβεβαίωση αρνητικών αποτελεσμάτων στις εξετάσεις για τον ιό.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι, για όσες ναυτιλιακές εταιρείες ανιχνευτούν τουλάχιστον πέντε κρούσματα στα πλοία τους, αυτές δεν θα μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές πληρωμάτων στα εν λόγω λιμάνια για 15 ημέρες. Αν ο αριθμός των κρουσμάτων φτάσει τα δέκα, τότε η απαγόρευση θα ισχύει για 30 ημέρες. Σε περίπτωση που τα κρούσματα ξεπεράσουν τα δέκα, τότε το πλοίο θα πρέπει να υποβληθεί σε εκ νέου ελέγχους από τις αρμόδιες αρχές, προτού προσεγγίσει τα κινεζικά λιμάνια.
Φωτό: Alex Hofford/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ