
Σε υπογραφή συμβάσεων αξίας άνω των £ 15 εκατ. με τρεις σκωτσέζικες εταιρείες προέβη η ναυπηγική εταιρεία Ferguson Marine Limited. Σκοπός της εταιρείας είναι η ολοκλήρωση της ναυπήγησης δύο νεότευκτων πλοίων διπλού καυσίμου, τα οποία θα δραστηριοποιηθούν στις τακτικές γραμμές CalMac στη δυτική ακτή της Σκωτίας.
Οι εν λόγω συμβάσεις περιλαμβάνουν την παροχή ηλεκτρικού εξοπλισμού αλλά και εξοπλισμού ελέγχου από τη Wärtsilä Ships Electronics Services, την πλήρη εξόπλιση των χώρων για επιβάτες των πλοίων από την Blu Marine και την κατασκευή σωληνώσεων από την Babcock, την Dales Marine και τη McEvoy Engineering.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ναυπηγείο, η ομάδα προμηθειών του συνεχίζει να δουλεύει, προκειμένου κάποιες από τις συμβάσεις, οι οποίες υπεγράφησαν κατά την περίοδο που το ναυπηγείο λειτουργούσε υπό την προηγούμενη ιδιοκτησία, να ισχύουν και για τη νέα διοίκηση. Παράλληλα, πρόσφατη έκθεση σχετικά με τα κόστη που ανακύπτουν από τη ναυπήγηση των εν λόγω πλοίων υποδεικνύει ότι το συνολικό κόστος ανέρχεται στα £ 110,3 εκατ., ενώ £ 40 εκατ. επιπλέον θα πρέπει να δαπανηθούν για τον εξοπλισμό τους.
Ο Turnaround Director του Ferguson Marine (Port Glasgow) Ltd, Tim Hair, δήλωσε ότι οι συγκεκριμένες συμβάσεις αποτελούν πολύ σημαντικό βήμα για την ολοκλήρωση της ναυπήγησης των πλοίων διπλού καυσίμου, ενώ εκτιμά πως θα δημιουργήσουν περισσότερες από 200 νέες θέσεις εργασίας κατά μήκος ολόκληρης της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Φωτό: Ferguson Marine
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ