
Σε υπογραφή συμβάσεων αξίας άνω των £ 15 εκατ. με τρεις σκωτσέζικες εταιρείες προέβη η ναυπηγική εταιρεία Ferguson Marine Limited. Σκοπός της εταιρείας είναι η ολοκλήρωση της ναυπήγησης δύο νεότευκτων πλοίων διπλού καυσίμου, τα οποία θα δραστηριοποιηθούν στις τακτικές γραμμές CalMac στη δυτική ακτή της Σκωτίας.
Οι εν λόγω συμβάσεις περιλαμβάνουν την παροχή ηλεκτρικού εξοπλισμού αλλά και εξοπλισμού ελέγχου από τη Wärtsilä Ships Electronics Services, την πλήρη εξόπλιση των χώρων για επιβάτες των πλοίων από την Blu Marine και την κατασκευή σωληνώσεων από την Babcock, την Dales Marine και τη McEvoy Engineering.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ναυπηγείο, η ομάδα προμηθειών του συνεχίζει να δουλεύει, προκειμένου κάποιες από τις συμβάσεις, οι οποίες υπεγράφησαν κατά την περίοδο που το ναυπηγείο λειτουργούσε υπό την προηγούμενη ιδιοκτησία, να ισχύουν και για τη νέα διοίκηση. Παράλληλα, πρόσφατη έκθεση σχετικά με τα κόστη που ανακύπτουν από τη ναυπήγηση των εν λόγω πλοίων υποδεικνύει ότι το συνολικό κόστος ανέρχεται στα £ 110,3 εκατ., ενώ £ 40 εκατ. επιπλέον θα πρέπει να δαπανηθούν για τον εξοπλισμό τους.
Ο Turnaround Director του Ferguson Marine (Port Glasgow) Ltd, Tim Hair, δήλωσε ότι οι συγκεκριμένες συμβάσεις αποτελούν πολύ σημαντικό βήμα για την ολοκλήρωση της ναυπήγησης των πλοίων διπλού καυσίμου, ενώ εκτιμά πως θα δημιουργήσουν περισσότερες από 200 νέες θέσεις εργασίας κατά μήκος ολόκληρης της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Φωτό: Ferguson Marine
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια σχεδόν 200 ναυτικών και περισσότερων από 15 πλοίων, που είχαν εγκλωβιστεί για αρκετές εβδομάδες στα ανοικτά του λιμένα Ρας…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Με νωχελικούς ρυθμούς συνεχίζει να κινείται η spot ναυλαγορά των LNG carriers, τα οποία βρίσκονται σε αναζήτηση πυξίδας. Ωστόσο, την εβδομάδα με πέρας την…
Επίσημη επίσκεψη στην Τήνο πραγματοποίησε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, στο πλαίσιο της οποίας ανακοίνωσε τη δημοπράτηση ενός έργου ύψους 2,5…
Ένας δύτης έχασε τη ζωή του σήμερα, κατά τις προκαταρκτικές εργασίες για την ανέλκυση του γιοτ του Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς, το οποίο βυθίστηκε…
Tην ενεργοποίηση δικαιωμάτων προαίρεσης για την επαναγορά καθενός από τα VLCC πλοία «Nissos Kea», «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi», από τον τρέχοντα χρηματοδότη πώλησης…
Σε συμφωνία για τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών σε Ηράκλειο και Ηγουμενίτσα κατέληξαν ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας και ο επικεφαλής του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ