
Η Total συνήψε συμφωνία με τη Macquarie’s Green Investment Group (GIG) για την ανάπτυξη πέντε παράκτιων αιολικών πάρκων στη Νότια Κορέα, με δυνητική ηλεκτροπαραγωγική ικανότητα περί τα 2 gigawatts (GW).
Στη νέα συνεργασία συμμετέχουν τα δύο μέρη με ποσοστό 50% έκαστο. Τα αιολικά πάρκα θα εγκατασταθούν στις νότιες και ανατολικές ακτές της Νότιας Κορέας (επαρχίες Ulsan και South Jeolla), ενώ στόχος των Total και GIG είναι η έναρξη της λειτουργίας της πρώτης μονάδας περί τα τέλη του 2023.
Με την ανακοίνωση του Green Deal από πλευράς ΕΕ τον Ιούλιο του 2019, η Νότια Κορέα επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά τη δέσμευσή της να αναπτύξει projects ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, προκειμένου αυτές να συμμετέχουν κατά 20% στο ενεργειακό μείγμα της χώρας έως το 2030. Τέτοιου είδους «πράσινα» εγχειρήματα παρουσιάζουν μεγάλες προοπτικές στην ασιατική χώρα, δεδομένων της κυβερνητικής στήριξης αλλά και της υψηλής τεχνογνωσίας των ναυπηγείων και των φιλόδοξων προγραμμάτων Έρευνας και Ανάπτυξης που «τρέχουν» στη χώρα.
Ο γαλλικός κολοσσός, όπως και άλλοι μεγάλοι παίκτες στον τομέα της ενέργειας (Royal Dutch Shell Plc και BP Plc), έχουν εκφράσει ανοιχτά τις βλέψεις τους για τον περιορισμό των δραστηριοτήτων τους στα ορυκτά καύσιμα. Συνεπώς, η νέα συνεργασία με την GIG προσανατολίζεται προς αυτήν ακριβώς τη δέσμευση.
«Πιστεύουμε πολύ στις προοπτικές των παράκτιων αιολικών πάρκων στη Νότια Κορέα, τα οποία θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των στόχων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας της χώρας», σχολίασε τέλος ο Patrick Pouyanné, πρόεδρος και CEO της Total.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Η πρόοδος στην τεχνολογία καύσης της αμμωνίας αναβαθμίστηκε στον τετράχρονο κινητήρα Wärtsilä 25. Μετά την επίσημη παρουσίασή του τον Νοέμβριο του 2023, ακολούθησε μια…
Σε αιχμή του δόρατος της ευρωπαϊκής αποανθρακοποίησης εξελίσσεται ο λιμένας του Ρότερνταμ, καθώς η Αρχή του Λιμένα υπέγραψε πρόσφατα σημαντική συμφωνία με άρωμα Ινδίας.…
Στις 14 Απριλίου, μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας που εστιάζουν στη διαχείριση Ro-Ro προχώρησαν σε ένα σημαντικό βήμα για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα,…
H πρόσφατα καταγραφείσα ανοδική πορεία της ναυλαγοράς των containerships συνεχίστηκε για ακόμα μία εβδομάδα, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει άνοδο…
Η ενσωμάτωση τεχνολογιών ψηφιακού διδύμου και έξυπνων συστημάτων διασφάλισης ποιότητας στις γραμμές παραγωγής ναυπηγείων είναι πλέον πραγματικότητα. Η HD Hyundai MIPO Dockyard (HMD) και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ