
Σε επανέναρξη των διεθνών της πτήσεων προέβη η Βραζιλία, κίνηση που προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενδεχομένως απορία, καθώς η χώρα κατέχει τη δεύτερη θέση παγκοσμίως σε κρούσματα κορονοϊού.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων MercoPress, οι τουρίστες από όλα τα μέρη του πλανήτη θα μπορούν να ταξιδέψουν προς τη Βραζιλία, εφόσον έχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά υγείας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Ωστόσο, οι απαγορεύσεις στις αφίξεις επιβατών από ξηράς και από θαλάσσης επεκτάθηκαν για τριάντα ακόμα ημέρες.
Το άνοιγμα των πτήσεων από πλευράς Βραζιλίας έχει προκαλέσει ιδιαίτερη έκπληξη, καθώς χώρες της Λατινικής Αμερικής με σημαντικά λιγότερα κρούσματα, όπως η Κολομβία, ο Παναμάς, η Αργεντινή και το Περού, δεν έχουν προβεί σε παρόμοια κίνηση. Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με στοιχεία του MercoPress, η Βραζιλία οδεύει με ταχείς ρυθμούς προς τους 100.000 θανάτους από τον κορονοϊό.
Ο Βραζιλιάνος πρόεδρος Ζαΐρ Μπολσονάρο έχει ταχθεί επανειλημμένως κατά της επιβολής περιοριστικών μέτρων στις οικονομικές δραστηριότητες της χώρας, με αποτέλεσμα ο αριθμός των κρουσμάτων να αυξάνεται ραγδαία λόγω της ελλιπούς ή μη τήρησης των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων. Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο αναφέρει πως η οικονομία της Βραζιλίας έχει συρρικνωθεί κατά 9,1% φέτος, ποσοστό-ρεκόρ για τη χώρα.
Σύμφωνα με χαρακτηριστική δήλωση του Dr Alexandre Naime, επικεφαλής του Τμήματος Μεταδοτικών Ασθενειών του Κρατικού Πανεπιστημίου του Σάο Πάολο, «η Βραζιλία βιώνει τη χειρότερη φάση της πανδημίας. Παραδόξως, η δημόσια πολιτική και η συμπεριφορά των πολιτών βαίνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, σαν να μη ζούμε μια καθημερινή τραγωδία».
Φωτό: Fernando Bizerra/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οριακές είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LNG carriers, με την ψαλίδα Ανατολής και Δύσης να επιμένει. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Σε περίοδο ανοδικής πορείας φαίνεται να έχει εισέλθει η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ