
Η Mitsui O.S.K. Lines ανακοίνωσε στις 27 Ιουλίου ότι το ice-breaking LNG carrier «Vladimir Rusanov» προσέγγισε για πρώτη φορά τον τερματικό σταθμό LNG Ohgishima, ο οποίος βρίσκεται εντός του Tokyo Bay στην Ιαπωνία.
Το εν λόγω πλοίο βρίσκεται στην από κοινού ιδιοκτησία και διαχείριση των εταιρειών MOL και China COSCO Shipping Corporation Limited, ως μέρος του Yamal LNG project. H προσέγγιση στον τερματικό σταθμό Ohgishima πραγματοποιήθηκε στις 23 Ιουλίου και αποτελεί την πρώτη στην ιστορία προσέγγιση παγοθραυστικού πλοίου μεταφοράς LNG σε λιμάνι της Ιαπωνίας.
To «Vladimir Rusanov» ξεκίνησε στις 29 Ιουνίου από το εργοστάσιο LNG Yamal, στο ρωσικό λιμάνι Sabetta, μεταφέροντας φορτίο καυσίμου LNG στην Ιαπωνία, ταξιδεύοντας ανατολικά και κατά μήκος του Βόρειου Περάσματος. Το πλοίο διέσχισε τη Θάλασσα του Κάρα, τη Θάλασσα Λάπτεφ, τη Θάλασσα Τσούκτσι, τον Βερίγγειο Πορθμό και τη Βερίγγειο Θάλασσα μέχρι να φτάσει στον προορισμό του.
Αν και κατά την περίοδο Ιουνίου-Ιουλίου οι πάγοι του Βόρειου Περάσματος λιώνουν, εντούτοις το πλοίο συνάντησε πάγο σε κάποια σημεία του ταξιδιού του, ιδιαίτερα στη Βερίγγειο Θάλασσα. Ως εκ τούτου, το «Vladimir Rusanov» απέφυγε ή/και έσπασε τους πάγους ταξιδεύοντας με μέσο όρο ταχύτητας 15 κόμβων. Ως εκ τούτου, το ταξίδι από το λιμάνι Sabetta έως τον Βερίγγειο Πορθμό διήρκεσε επτά ημέρες.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η MOL, τα ταξίδια από τη ρωσική Αρκτική προς τις χώρες της Ασίας διαμέσου του Βόρειου Περάσματος συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία, αφού, συγκριτικά με αυτή του Σουέζ, είναι κατά 65% μικρότερη. Τέλος, η εν λόγω διαδρομή επιτρέπει στις χώρες τις Ασίας, οι οποίες βασίζονται σε εισαγωγές φυσικού αερίου, να δημιουργήσουν μια νέα οδό ενεργειακού εφοδιασμού.
Φωτό: www.mol.co.jp/en
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ