
Σε επέκταση του στόλου που δραστηριοποιείται στον τομέα του bunkering αναμένεται να προβεί άμεσα η Ναυτιλιακή Αρχή του Ντουμπάι (DMCA). H εν λόγω στρατηγική απόφαση αποσκοπεί στην ενίσχυση και στη διευκόλυνση των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων της χώρας, ιδιαίτερα του bunkering.
Η DMCA αποκάλυψε ότι μέχρι στιγμής έχουν εγγραφεί δώδεκα νέα πλοία στο νηολόγιο του Ντουμπάι, τα οποία θα δραστηριοποιηθούν στον ανεφοδιασμό πλοίων με καύσιμα στα χωρικά ύδατα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η απόφαση της DMCA ελήφθη ταυτόχρονα με την απόφαση για την επανέναρξη λειτουργιών σε αγκυροβόλια του Ντουμπάι, καθώς και την επαναλειτουργία επιδιορθώσεων και συντηρήσεων σε ναυπηγεία της πόλης.
Η ενίσχυση του στόλου για διαδικασίες bunkering ακολουθεί τη δέσμευση της DMCA για ανάπτυξη του ναυτιλιακού κλάδου. Επιπλέον, η ενίσχυση του στόλου θα συντελέσει και στον απρόσκοπτο ανεφοδιασμό των πλοίων με καύσιμα, γεγονός που θα βοηθήσει σημαντικά στις προετοιμασίες για το κύμα τουριστών που πρόκειται να καταφτάσει στο Ντουμπάι, ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του διευθυντή του Marine Anchorage Operations Department της DMCA, Mohammad Al Bastaki, «η ενίσχυση του στόλου bunkering αντιπροσωπεύει μια ποιοτική προσθήκη στην προσπάθεια για ανάπτυξη του εγχώριου ναυτιλιακού κλάδου, ειδικά τη δεδομένη στιγμή, οπότε υφίσταται άρση πολλών από τους περιορισμούς στο Ντουμπάι».
Φωτό: Vlad Man/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ