
Στην παροχή ενός ολοκληρωμένου πακέτου συστήματος ισχύος θα προβεί η εταιρεία ABB, για την ανάπτυξη του μεγαλύτερου και πιο άρτιου τεχνολογικά πλοίου ανάκτησης διαμαντιών.
Το εν λόγω πλοίο βρίσκεται ήδη σε στάδιο ναυπήγησης σε ναυπηγείο της Damen Shipyards στη Ρουμανία. Με συνολικό κόστος $468 εκατ., το πλοίο θα αποτελέσει την κατεξοχήν μεγαλύτερη επένδυση στη θαλάσσια βιομηχανία ανάκτησης διαμαντιών και θα διαθέτει προηγμένα συστήματα ανίχνευσης, τα οποία θα καθιστούν τον εντοπισμό και την ανάκτηση των διαμαντιών ευκολότερα.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ABB, το πλοίο θα παραδοθεί το 2022 στη Debmarine Namibia, εταιρεία εξόρυξης διαμαντιών, που αποτελεί joint venture μεταξύ της κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Ναμίμπια και του De Beers Group.
Το πλοίο, το οποίο θα έχει μήκος 177 μ., σχεδιάστηκε από την εταιρεία σχεδιασμού και ναυπηγικής πλοίων Marin Teknikk. Θα αποτελέσει επίσης το μεγαλύτερο πλοίο του στόλου της Debmarine Namibia, ξεπερνώντας το τωρινό της μεγαλύτερο πλοίο κατά 8.000 τόνους.
Παράλληλα, η συνεισφορά του πλοίου αναμένεται να προσθέσει 500.000 καράτια στην παραγωγική ικανότητα της εταιρείας. Κατά την ABB, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας της εταιρείας στο πλοίο ανάκτησης διαμαντιών θα εξασφαλίσει ταχύτητα στους χρόνους εντοπισμού και ανάκτησης διαμαντιών.
Πέραν των τεχνολογιών για την παραγωγή ενέργειας και πρόωσης, στο πλοίο θα προστεθεί και ένα διαδικτυακό σύστημα αδιάκοπης παροχής ενέργειας διπλής μετατροπής (MUPS), το οποίο θα μειώσει σημαντικά την απώλεια ισχύος και τον χρόνο πιθανής αδράνειας του πλοίου.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Juha Koskela, διευθύνοντος συμβούλου της ABB Marine & Ports, «πρόκειται για ένα πραγματικά ξεχωριστό πλοίο, προηγμένης τεχνολογίας, και για ένα project που απαιτεί μια ιδιαίτερα στενή σχέση με τον πελάτη, ώστε να διασφαλιστεί ότι παρέχονται βέλτιστες λύσεις».
Φωτό: Global.abb/group
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ