
Στην παροχή ενός ολοκληρωμένου πακέτου συστήματος ισχύος θα προβεί η εταιρεία ABB, για την ανάπτυξη του μεγαλύτερου και πιο άρτιου τεχνολογικά πλοίου ανάκτησης διαμαντιών.
Το εν λόγω πλοίο βρίσκεται ήδη σε στάδιο ναυπήγησης σε ναυπηγείο της Damen Shipyards στη Ρουμανία. Με συνολικό κόστος $468 εκατ., το πλοίο θα αποτελέσει την κατεξοχήν μεγαλύτερη επένδυση στη θαλάσσια βιομηχανία ανάκτησης διαμαντιών και θα διαθέτει προηγμένα συστήματα ανίχνευσης, τα οποία θα καθιστούν τον εντοπισμό και την ανάκτηση των διαμαντιών ευκολότερα.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ABB, το πλοίο θα παραδοθεί το 2022 στη Debmarine Namibia, εταιρεία εξόρυξης διαμαντιών, που αποτελεί joint venture μεταξύ της κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Ναμίμπια και του De Beers Group.
Το πλοίο, το οποίο θα έχει μήκος 177 μ., σχεδιάστηκε από την εταιρεία σχεδιασμού και ναυπηγικής πλοίων Marin Teknikk. Θα αποτελέσει επίσης το μεγαλύτερο πλοίο του στόλου της Debmarine Namibia, ξεπερνώντας το τωρινό της μεγαλύτερο πλοίο κατά 8.000 τόνους.
Παράλληλα, η συνεισφορά του πλοίου αναμένεται να προσθέσει 500.000 καράτια στην παραγωγική ικανότητα της εταιρείας. Κατά την ABB, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας της εταιρείας στο πλοίο ανάκτησης διαμαντιών θα εξασφαλίσει ταχύτητα στους χρόνους εντοπισμού και ανάκτησης διαμαντιών.
Πέραν των τεχνολογιών για την παραγωγή ενέργειας και πρόωσης, στο πλοίο θα προστεθεί και ένα διαδικτυακό σύστημα αδιάκοπης παροχής ενέργειας διπλής μετατροπής (MUPS), το οποίο θα μειώσει σημαντικά την απώλεια ισχύος και τον χρόνο πιθανής αδράνειας του πλοίου.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Juha Koskela, διευθύνοντος συμβούλου της ABB Marine & Ports, «πρόκειται για ένα πραγματικά ξεχωριστό πλοίο, προηγμένης τεχνολογίας, και για ένα project που απαιτεί μια ιδιαίτερα στενή σχέση με τον πελάτη, ώστε να διασφαλιστεί ότι παρέχονται βέλτιστες λύσεις».
Φωτό: Global.abb/group
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…

Σε τροχιά ανάκαμψης βρίσκεται η ζήτηση πετρελαίου της Κίνας, απόρροια της ανθεκτικής βιομηχανικής δραστηριότητας και των ισχυρών περιθωρίων των εγχώριων διυλιστηρίων. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ