
Στην παροχή ενός ολοκληρωμένου πακέτου συστήματος ισχύος θα προβεί η εταιρεία ABB, για την ανάπτυξη του μεγαλύτερου και πιο άρτιου τεχνολογικά πλοίου ανάκτησης διαμαντιών.
Το εν λόγω πλοίο βρίσκεται ήδη σε στάδιο ναυπήγησης σε ναυπηγείο της Damen Shipyards στη Ρουμανία. Με συνολικό κόστος $468 εκατ., το πλοίο θα αποτελέσει την κατεξοχήν μεγαλύτερη επένδυση στη θαλάσσια βιομηχανία ανάκτησης διαμαντιών και θα διαθέτει προηγμένα συστήματα ανίχνευσης, τα οποία θα καθιστούν τον εντοπισμό και την ανάκτηση των διαμαντιών ευκολότερα.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ABB, το πλοίο θα παραδοθεί το 2022 στη Debmarine Namibia, εταιρεία εξόρυξης διαμαντιών, που αποτελεί joint venture μεταξύ της κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Ναμίμπια και του De Beers Group.
Το πλοίο, το οποίο θα έχει μήκος 177 μ., σχεδιάστηκε από την εταιρεία σχεδιασμού και ναυπηγικής πλοίων Marin Teknikk. Θα αποτελέσει επίσης το μεγαλύτερο πλοίο του στόλου της Debmarine Namibia, ξεπερνώντας το τωρινό της μεγαλύτερο πλοίο κατά 8.000 τόνους.
Παράλληλα, η συνεισφορά του πλοίου αναμένεται να προσθέσει 500.000 καράτια στην παραγωγική ικανότητα της εταιρείας. Κατά την ABB, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας της εταιρείας στο πλοίο ανάκτησης διαμαντιών θα εξασφαλίσει ταχύτητα στους χρόνους εντοπισμού και ανάκτησης διαμαντιών.
Πέραν των τεχνολογιών για την παραγωγή ενέργειας και πρόωσης, στο πλοίο θα προστεθεί και ένα διαδικτυακό σύστημα αδιάκοπης παροχής ενέργειας διπλής μετατροπής (MUPS), το οποίο θα μειώσει σημαντικά την απώλεια ισχύος και τον χρόνο πιθανής αδράνειας του πλοίου.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Juha Koskela, διευθύνοντος συμβούλου της ABB Marine & Ports, «πρόκειται για ένα πραγματικά ξεχωριστό πλοίο, προηγμένης τεχνολογίας, και για ένα project που απαιτεί μια ιδιαίτερα στενή σχέση με τον πελάτη, ώστε να διασφαλιστεί ότι παρέχονται βέλτιστες λύσεις».
Φωτό: Global.abb/group
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ