
Η ιταλική Eni μείωσε τις μακροπρόθεσμες εκτιμήσεις της για την τιμή του πετρελαίου, λέγοντας ότι η πανδημία του κορονοϊού θα έχει «διαρκή αντίκτυπο» στην παγκόσμια οικονομία και στην ενεργειακή βιομηχανία.
Λίγες εβδομάδες αφότου οι BP και Shell αναθεώρησαν τις μακροπρόθεσμες παραδοχές τους, ήταν η σειρά της Eni να μειώσει επίσης το σενάριο τιμολόγησης πετρελαίου και φυσικού αερίου για τα έτη 2020-2024.
Η Eni προβλέπει τώρα ότι οι τιμές για το Brent θα φτάσουν τα $60/βαρέλι το 2023, ενώ στην προηγούμενη υπόθεση αναφερόταν τιμή-στόχος τα $70/βαρέλι. Για τα έτη 2020-2022, οι τιμές Brent αναμένεται να είναι της τάξεως των $40, $48 και $55 ανά βαρέλι αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκτιμήσεις των $45, $55 και $70 το βαρέλι.
Μειώνοντας τις εκτιμήσεις της για την τιμή του πετρελαίου, η ιταλική εταιρεία επανέλαβε τη δέσμευση που ανέλαβε τον περασμένο Φεβρουάριο να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα και ενδεχομένως ακόμα και να επιταχύνει τις προσπάθειές της ώστε να είναι πιο προετοιμασμένη κατά τη μετάβαση της ενέργειας.
«Επιβεβαιώνουμε τη στρατηγική μας να γίνουμε ηγέτης στη διαδικασία απανθρακοποίησης, παρά τις διαρκείς επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Eni, Claudio Descalzi. «Αυτή η συνεχής εξέλιξη θα επιτρέψει στην εταιρεία να επιτύχει ένα καλύτερα ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο, μειώνοντας την έκθεση στην αστάθεια των τιμών των υδρογονανθράκων, ενώ προχωράμε προς τους στόχους μας για βιωσιμότητα και κερδοφορία. Οι αναθεωρημένες μακροπρόθεσμες παραδοχές μας, τέσσερις μήνες μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19, αντικατοπτρίζουν τις τρέχουσες προσδοκίες μας για τις μελλοντικές τιμές και θα ενσωματωθούν στις διαδικασίες κατανομής κεφαλαίων», κατέληξε ο κ. Descalzi.
Φωτό: ENI/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ