
Η ιταλική Eni μείωσε τις μακροπρόθεσμες εκτιμήσεις της για την τιμή του πετρελαίου, λέγοντας ότι η πανδημία του κορονοϊού θα έχει «διαρκή αντίκτυπο» στην παγκόσμια οικονομία και στην ενεργειακή βιομηχανία.
Λίγες εβδομάδες αφότου οι BP και Shell αναθεώρησαν τις μακροπρόθεσμες παραδοχές τους, ήταν η σειρά της Eni να μειώσει επίσης το σενάριο τιμολόγησης πετρελαίου και φυσικού αερίου για τα έτη 2020-2024.
Η Eni προβλέπει τώρα ότι οι τιμές για το Brent θα φτάσουν τα $60/βαρέλι το 2023, ενώ στην προηγούμενη υπόθεση αναφερόταν τιμή-στόχος τα $70/βαρέλι. Για τα έτη 2020-2022, οι τιμές Brent αναμένεται να είναι της τάξεως των $40, $48 και $55 ανά βαρέλι αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκτιμήσεις των $45, $55 και $70 το βαρέλι.
Μειώνοντας τις εκτιμήσεις της για την τιμή του πετρελαίου, η ιταλική εταιρεία επανέλαβε τη δέσμευση που ανέλαβε τον περασμένο Φεβρουάριο να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα και ενδεχομένως ακόμα και να επιταχύνει τις προσπάθειές της ώστε να είναι πιο προετοιμασμένη κατά τη μετάβαση της ενέργειας.
«Επιβεβαιώνουμε τη στρατηγική μας να γίνουμε ηγέτης στη διαδικασία απανθρακοποίησης, παρά τις διαρκείς επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Eni, Claudio Descalzi. «Αυτή η συνεχής εξέλιξη θα επιτρέψει στην εταιρεία να επιτύχει ένα καλύτερα ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο, μειώνοντας την έκθεση στην αστάθεια των τιμών των υδρογονανθράκων, ενώ προχωράμε προς τους στόχους μας για βιωσιμότητα και κερδοφορία. Οι αναθεωρημένες μακροπρόθεσμες παραδοχές μας, τέσσερις μήνες μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19, αντικατοπτρίζουν τις τρέχουσες προσδοκίες μας για τις μελλοντικές τιμές και θα ενσωματωθούν στις διαδικασίες κατανομής κεφαλαίων», κατέληξε ο κ. Descalzi.
Φωτό: ENI/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με φόντο το γαλάζιο του Σαρωνικού και με εφόδιο τον ενθουσιασμό των ιστιοπλόων, έμπειρων και αρχάριων, η 2η Drydockers Regatta, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο…
Αύξηση κατά 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάρτιο φέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Μάρτιου 2024, έναντι μείωσης κατά…
Τα venture capitals που εστιάζουν στην τεχνητή νοημοσύνη οδηγούν την ανάπτυξη στην αγορά των startups, την ίδια ώρα που άλλες εταιρείες αδυνατούν να σηκώσουν…
Τις επόμενες στρατηγικές κινήσεις της στη «σκακιέρα» των ναυπηγήσεων φαίνεται να ζυγίζει η Νότια Κορέα, η οποία εστιάζει στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα προκύψουν…
Το νέο ferry «Nerthus» της Molslinjen είναι πλήρως ηλεκτρικό, εξασφαλίζοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του. Το πλοίο, το οποίο σχεδίασε η…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση της Hapag-Lloyd στην αγορά των containerships, καθώς η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών έφτασε πρόσφατα σε ένα σημαντικό ορόσημο…
Τα projects ναυπήγησης σύγχρονων πλοίων για λογαριασμό Ελλήνων πλοιοκτητών βαίνουν δυναμικά σε διεθνή ναυπηγεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding…
Η προηγμένη τεχνολογία καινοτόμων υλικών βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας ερευνητικής πρωτοβουλίας που ανακοίνωσαν από κοινού το Πανεπιστήμιο του Τόκιο και 16 κορυφαίοι βιομηχανικοί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ