
Η ιταλική Eni μείωσε τις μακροπρόθεσμες εκτιμήσεις της για την τιμή του πετρελαίου, λέγοντας ότι η πανδημία του κορονοϊού θα έχει «διαρκή αντίκτυπο» στην παγκόσμια οικονομία και στην ενεργειακή βιομηχανία.
Λίγες εβδομάδες αφότου οι BP και Shell αναθεώρησαν τις μακροπρόθεσμες παραδοχές τους, ήταν η σειρά της Eni να μειώσει επίσης το σενάριο τιμολόγησης πετρελαίου και φυσικού αερίου για τα έτη 2020-2024.
Η Eni προβλέπει τώρα ότι οι τιμές για το Brent θα φτάσουν τα $60/βαρέλι το 2023, ενώ στην προηγούμενη υπόθεση αναφερόταν τιμή-στόχος τα $70/βαρέλι. Για τα έτη 2020-2022, οι τιμές Brent αναμένεται να είναι της τάξεως των $40, $48 και $55 ανά βαρέλι αντίστοιχα, σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκτιμήσεις των $45, $55 και $70 το βαρέλι.
Μειώνοντας τις εκτιμήσεις της για την τιμή του πετρελαίου, η ιταλική εταιρεία επανέλαβε τη δέσμευση που ανέλαβε τον περασμένο Φεβρουάριο να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα και ενδεχομένως ακόμα και να επιταχύνει τις προσπάθειές της ώστε να είναι πιο προετοιμασμένη κατά τη μετάβαση της ενέργειας.
«Επιβεβαιώνουμε τη στρατηγική μας να γίνουμε ηγέτης στη διαδικασία απανθρακοποίησης, παρά τις διαρκείς επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Eni, Claudio Descalzi. «Αυτή η συνεχής εξέλιξη θα επιτρέψει στην εταιρεία να επιτύχει ένα καλύτερα ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο, μειώνοντας την έκθεση στην αστάθεια των τιμών των υδρογονανθράκων, ενώ προχωράμε προς τους στόχους μας για βιωσιμότητα και κερδοφορία. Οι αναθεωρημένες μακροπρόθεσμες παραδοχές μας, τέσσερις μήνες μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19, αντικατοπτρίζουν τις τρέχουσες προσδοκίες μας για τις μελλοντικές τιμές και θα ενσωματωθούν στις διαδικασίες κατανομής κεφαλαίων», κατέληξε ο κ. Descalzi.
Φωτό: ENI/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ