
Νωρίτερα σήμερα η INTERCARGO δημοσιοποίησε βίντεο με το οποίο κάνει έκκληση για το «άνοιγμα» των αλλαγών πληρωμάτων. «O χρόνος τελειώνει» είναι το κεντρικό σύνθημα του βίντεο.
O κ. Δημήτριος Φαφαλιός σχολίασε σχετικά: «Σήμερα μια αόρατη ανθρωπιστική κρίση εκτυλίσσεται γύρω μας, με 300.000 ναυτικούς παγιδευμένους στη θάλασσα, των οποίων οι συμβάσεις έχουν ολοκληρωθεί και δεν μπορούν να επιστρέψουν στα σπίτια και στις οικογένειές τους. Βιώνοντας ήδη κόπωση και άγχος και χωρίς κανένα τρόπο να φύγουν από τα πλοία και κανέναν να τους ανακουφίσει, είναι ανίκανοι να προβλέψουν πότε θα τελειώσει η ταλαιπωρία τους. […] Οφείλουμε να κάνουμε ότι μπορούμε για να γίνουν αποδεκτά τα πρωτόκολλα του ΙΜΟ και ζητούμε από τα μέλη να κάνουν έκκληση στις εκάστοτε κυβερνήσεις να τελειώσουν τους περιορισμούς για τις μετακινήσεις των ναυτικών προκειμένου να επιστρέψουν σπίτια τους και άλλοι ναυτικοί να μπορούν να τους αντικαταστήσουν».
Από την πλευρά του ο κ. Jay K Pillai, αντιπρόεδρος της INTERCARGO, στάθηκε στα lockdown που εφαρμόστηκαν ανά τον κόσμο και δεν επιτρέπουν τις πτήσεις με αποτέλεσμα οι αλλαγές πληρωμάτων να καθίστανται αδύνατες. Ο ίδιος αναφέρθηκε στην ψυχική υγεία των ναυτικών, η οποία λόγω της όλης κατάστασης έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. Ως αποτέλεσμα της ψυχικής και σωματικής κόπωσης των ναυτικών, η ασφαλής λειτουργία των πλοίων τίθεται σε κίνδυνο, πρόσθεσε ο κ. Pillai.
«Όλα τα λιμάνια και τα αεροδρόμια των ναυτιλιακών κρατών πρέπει ως επείγον ζήτημα να επιτρέψουν τα ταξίδια, το sign-off/sign-on των ναυτικών και τον επαναπατρισμό στους τόπους διαμονής τους. […] Χρειαζόμαστε οι κυβερνήσεις να αναγνωρίσουν τη δέσμευση των ναυτικών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, να αναγνωρίσουν τους ναυτικούς ως key workers και να ανοίξουν τα σύνορα για να τους επιτρέψουν να επιστρέψουν στα σπίτια τους», ήταν τα λόγια του κ. Σπύρου Ταράση, αντιπροέδρου της ΙNTERCARGO.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις επίμονες τάσεις συρρίκνωσης της αγοράς των Handy δεξαμενόπλοιων εστιάζει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson. Σύμφωνα με την έκθεση, μέχρι στιγμής φέτος ο συνολικός…
Καθώς η προσφορά βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF) βρίσκεται σε έλλειμμα στη Λατινική Αμερική, μια νέα στρατηγική κοινοπραξία φιλοδοξεί να καλύψει το κενό. Συγκεκριμένα, η…
Ο ισραηλινός υπουργός Άμυνας διέταξε σήμερα την επιστράτευση 60.000 εφέδρων, αφού έδωσε το πράσινο φως για την κατάληψη της Πόλης της Γάζας, εν μέσω…
Με τον υδράργυρο να χτυπά «κόκκινο» στην Κίνα και την ξηρασία να πλήττει την παραγωγή υδροηλεκτρικής ενέργειας της χώρας, η κινεζική παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας…
Σε αλλαγή πλεύσης όσον αφορά τη στρατηγική στο πεδίο των διυλίσεων προχωρά η Ινδονησία, καθώς η κυβέρνηση του νησιωτικού κράτους σχεδιάζει την ανάπτυξη ενός…
Το 2025 αποτελεί ένα έτος με πολλές εναλλαγές σε ό,τι αφορά τις παγκόσμιες ροές σιδηρομεταλλεύματος. Ειδικότερα, οι διά θαλάσσης μεταφορές σιδηρομεταλλεύματος μπορεί να ξεπέρασαν…
Η CK Hutchison Holdings Ltd. απέκλεισε το ενδεχόμενο να ολοκληρωθεί φέτος η αμφιλεγόμενη πώληση των δικαιωμάτων της για δεκάδες λιμένες σε κοινοπραξία που υποστηρίζεται…
Η ιαπωνική Mitsui O.S.K. Lines δραστηριοποιείται σε ένα ευρύ φάσμα της ναυτιλίας, μέρος της οποίας είναι και η κρουαζιέρα. Πρόσφατα, μάλιστα, η εταιρεία ανακοίνωσε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ