
Νωρίτερα σήμερα η INTERCARGO δημοσιοποίησε βίντεο με το οποίο κάνει έκκληση για το «άνοιγμα» των αλλαγών πληρωμάτων. «O χρόνος τελειώνει» είναι το κεντρικό σύνθημα του βίντεο.
O κ. Δημήτριος Φαφαλιός σχολίασε σχετικά: «Σήμερα μια αόρατη ανθρωπιστική κρίση εκτυλίσσεται γύρω μας, με 300.000 ναυτικούς παγιδευμένους στη θάλασσα, των οποίων οι συμβάσεις έχουν ολοκληρωθεί και δεν μπορούν να επιστρέψουν στα σπίτια και στις οικογένειές τους. Βιώνοντας ήδη κόπωση και άγχος και χωρίς κανένα τρόπο να φύγουν από τα πλοία και κανέναν να τους ανακουφίσει, είναι ανίκανοι να προβλέψουν πότε θα τελειώσει η ταλαιπωρία τους. […] Οφείλουμε να κάνουμε ότι μπορούμε για να γίνουν αποδεκτά τα πρωτόκολλα του ΙΜΟ και ζητούμε από τα μέλη να κάνουν έκκληση στις εκάστοτε κυβερνήσεις να τελειώσουν τους περιορισμούς για τις μετακινήσεις των ναυτικών προκειμένου να επιστρέψουν σπίτια τους και άλλοι ναυτικοί να μπορούν να τους αντικαταστήσουν».
Από την πλευρά του ο κ. Jay K Pillai, αντιπρόεδρος της INTERCARGO, στάθηκε στα lockdown που εφαρμόστηκαν ανά τον κόσμο και δεν επιτρέπουν τις πτήσεις με αποτέλεσμα οι αλλαγές πληρωμάτων να καθίστανται αδύνατες. Ο ίδιος αναφέρθηκε στην ψυχική υγεία των ναυτικών, η οποία λόγω της όλης κατάστασης έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. Ως αποτέλεσμα της ψυχικής και σωματικής κόπωσης των ναυτικών, η ασφαλής λειτουργία των πλοίων τίθεται σε κίνδυνο, πρόσθεσε ο κ. Pillai.
«Όλα τα λιμάνια και τα αεροδρόμια των ναυτιλιακών κρατών πρέπει ως επείγον ζήτημα να επιτρέψουν τα ταξίδια, το sign-off/sign-on των ναυτικών και τον επαναπατρισμό στους τόπους διαμονής τους. […] Χρειαζόμαστε οι κυβερνήσεις να αναγνωρίσουν τη δέσμευση των ναυτικών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, να αναγνωρίσουν τους ναυτικούς ως key workers και να ανοίξουν τα σύνορα για να τους επιτρέψουν να επιστρέψουν στα σπίτια τους», ήταν τα λόγια του κ. Σπύρου Ταράση, αντιπροέδρου της ΙNTERCARGO.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ