
Με τη σταδιακή άρση των περιορισμών στις μετακινήσεις στην Ευρώπη, αρχίζουν και πάλι τα αεροπορικά ταξίδια με την επαναφορά των τακτικών δρομολογίων. Ωστόσο, ο κίνδυνος της πανδημίας είναι ακόμη μεγάλος και γι’ αυτόν τον λόγο οι αερομεταφορές ξεκινούν με δειλά βήματα.
Ως εκ τούτου, η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Ασφαλείας των Αερομεταφορών (EASA) δημοσιοποίησε λίστα, σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων (ECDC) και άλλα έγκριτα ινστιτούτα υγείας, όσον αφορά τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια με υψηλό κίνδυνο μετάδοσης του κορονοϊού.
Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται όλα τα αεροδρόμια του Βελγίου, το αεροδρόμιο της Γαλλίας στο Παρίσι, τα αεροδρόμια σε ορισμένους νομούς της βόρειας Ιταλίας, τέσσερα αεροδρόμια της Ολλανδίας, ανάμεσα στα οποία είναι το Schiphol του Άμστερνταμ και του Ρότερνταμ, τα αεροδρόμια στη Μαδρίτη και στη Λισαβόνα, τα αεροδρόμια στην ευρύτερη περιοχή της Στοκχόλμης και δεκατρία αεροδρόμια στο Ηνωμένο Βασίλειο, μεταξύ αυτών το Heathrow, το Gatwick, του Μάντσεστερ και του Λίβερπουλ.
Στη λίστα που δημοσιοποιήθηκε από την ευρωπαϊκή υπηρεσία περιλαμβάνονται και τα αεροδρόμια υψηλού κινδύνου τρίτων χωρών. Ανάμεσα σε αυτά βρίσκονται όλα τα αεροδρόμια των χωρών των Περσικού Κόλπου, με εξαίρεση το Ιράκ, του Μπαχρέιν και του Ομάν, όλα τα αεροδρόμια της Σιγκαπούρης και της Τουρκίας, καθώς και όλα τα αεροδρόμια από 22 πολιτείες των ΗΠΑ.
Να σημειωθεί ότι ορισμένα από τα παραπάνω αεροδρόμια συνεχίζουν τη λειτουργία τους ή δεν τη διέκοψαν καθόλου, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το αεροδρόμιο της Ντόχα στο Κατάρ, καθώς η Qatar Airways ήταν από τις λίγες αεροπορικές εταιρείες που δεν διέκοψαν τη διεξαγωγή τακτικών δρομολογίων.
Φωτό: Chuttersnap/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ