
Οι μέτοχοι του νηογνώμονα RINA συνεδρίασαν στις 29 Μαΐου στη Γένοβα για να εγκρίνουν τα οικονομικά αποτελέσματα για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου 2019.
Σημαντικές βελτιώσεις καταγράφηκαν σε σχέση με το 2018, καθώς τα καθαρά κέρδη του RINA για την εν λόγω περίοδο του 2019 ανήλθαν σε 3,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 2,6 εκατ. ευρώ το αμέσως προηγούμενο έτος. Το 2019 αποτέλεσε χρονιά ανάπτυξης για όλους τους κλάδους δραστηριότητας του RINA, ενώ σημειώθηκε και επέκταση σε διεθνές επίπεδο, με το 60% των εσόδων να προέρχονται από δραστηριότητες εκτός Ιταλίας.
Οι μέτοχοι ενέκριναν επίσης ομόφωνα τα μέλη που θα συγκροτήσουν το νέο Διοικητικό Συμβούλιο και που θα εκτελέσουν τα καθήκοντά τους έως την επόμενη συνάντηση των μετόχων για την έγκριση των οικονομικών αποτελεσμάτων της περιόδου που λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2022. Οι μέτοχοι επανεξέλεξαν και τα επτά υφιστάμενα μέλη του ΔΣ: πρόεδρος ο Ugo Salerno, αντιπρόεδροι οι Marco Cerrina Feroni και Giorgio Drago, directors οι Nazareno Cerni, Emanuele Grimaldi, Donatella Gavioli και Paolo Pieranton.
«Βρίσκομαι στην ιδιαίτερα υπερήφανη θέση να ανακοινώσω σήμερα αυτές τις σημαντικές αλλαγές στην οργανωτική δομή του RINA, οι οποίες αποτελούν κομμάτι της ευρείας μας
στρατηγικής για μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη. Η νέα ομάδα έχει όλες τις απαραίτητες δεξιότητες για να οδηγήσει την εταιρεία στο επόμενο στάδιο ανάπτυξης», ανέφερε ο πρόεδρος του ΔΣ του RINA, Ugo Salerno.
Ο κ. Salerno δήλωσε επίσης ότι «η τωρινή οικονομική κατάσταση λόγω της πανδημίας είναι ίσως η πιο απαιτητική των τελευταίων χρόνων. Ευτυχώς ο RINA έχει μια άρτια οικονομική βάση, την οποία πρέπει να διατηρήσουμε. Οι τωρινές εκτιμήσεις, οι οποίες ενημερώνονται διαρκώς, δεν μας επιτρέπουν να παρέχουμε ολοκληρωμένες οδηγίες για τις φετινές εκτιμήσεις. Προς το παρόν, επικεντρωνόμαστε στη μακροπρόθεσμη συνέχιση των παγκόσμιων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας, αλλά και στην ασφάλεια και στην ευημερία των εργαζομένων και των πελατών μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ