
Με μήνυμά του ο Chair του Seafarers’ Section της ITF, David Heindel, ευχαριστεί όλους τους ναυτικούς-μέλη της ITF για το έργο που επιτελούν εν μέσω της παγκόσμιας κρίσης.
Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν, ο κ. Heindel αναγνώρισε την προθυμία και το θάρρος των ναυτικών να συνεχίσουν να ταξιδεύουν, παρά το ρίσκο έκθεσης στον ιό. Σε ό,τι αφορά το θέμα των ναυτικών που δεν δύνανται να επιστρέψουν στα σπίτια τους λόγω των περιοριστικών μέτρων, ανέφερε ότι η επέκταση των συμβολαίων των ναυτικών στις 17 Μαρτίου κατά έναν μήνα (μέχρι και τις 6 Απριλίου) είχε μοναδικό σκοπό την προστασία των ίδιων των ναυτικών. Κανείς όμως δεν ήταν σε θέση να προβλέψει την έκταση που θα λάμβανε η πανδημία, με αποτέλεσμα πολλοί ναυτικοί πλέον να μην μπορούν να επιστρέψουν στις οικογένειές τους.
Μετά την εκ νέου ανανέωση των συμβολαίων των ναυτικών στα τέλη Απριλίου και ύστερα από πολλή προσπάθεια, η ITF κατάφερε να δημιουργήσει μαζί με εφοπλιστικές ενώσεις και τον ΙΜΟ ένα πλάνο 12 βημάτων για την αποβίβαση των ναυτικών και τη δυνατότητα αντικατάστασής τους από άλλα μέλη πληρώματος. Η ITF σε συνεργασία με τη ναυτιλιακή βιομηχανία συμφώνησαν στην εφαρμογή του πρωτοκόλλου από τις 15 Μαΐου έως τις 15 Ιουνίου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η ITF αναμένει ότι οι κυβερνήσεις θα λάβουν δραστικά μέτρα για την πραγματοποίηση αλλαγών πληρωμάτων.
Κλείνοντας ο κ. Heindel σημείωσε ότι στόχος της ITF είναι ο ασφαλής επαναπατρισμός κάθε ναυτικού, καθώς και η επιβίβαση εκείνων των ναυτικών που περίμεναν υπομονετικά να βελτιωθεί η κατάσταση αναφορικά με τον κορονοϊό και συμπλήρωσε ότι μόνο με τις αλλαγές πληρωμάτων θα μπορέσει η ροή του εμπορίου να συνεχιστεί απρόσκοπτα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ