
H τάση των τελευταίων ετών για συγχωνεύσεις μεγάλης κλίμακας στον ναυπηγικό κλάδο δεν αφήνει ασυγκίνητη την Ευρώπη, και δη τη Γερμανία.
Ειδικότερα, και σύμφωνα με γερμανικά MME, η κυβέρνηση της χώρας καλοβλέπει την προοπτική συγχώνευσης των ThyssenKrupp Marine Systems, German Naval Yards Kiel και Lürssen. Μάλιστα, οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των τριών μερών έχουν ξεκινήσει από αρχές του έτους, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το NDR.
Ο CEO της German Naval Yards Kiel, Jörg Herwig, φέρεται να δήλωσε ότι «ένας ισχυρός παίκτης από τη Γερμανία είναι ικανός να παραμείνει διεθνώς ανταγωνιστικός και να ενδυναμώσει τον τεχνολογικό κλάδο της χώρας».
Τελευταία, τα ναυπηγεία, ιδίως στην Ασία, προχωρούν σε ενοποιήσεις των δραστηριοτήτων τους εν μέσω σημαντικών προκλήσεων για τη βιομηχανία. Η συγχώνευση των νοτιοκορεατικών ναυπηγείων Hyundai Heavy Industries Co. (HHI) και Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) ήρθε να ταράξει τα νερά της διεθνούς ναυπηγικής βιομηχανίας και ενώ εγείρονται ερωτηματικά από τις Βρυξέλλες για πιθανές στρεβλώσεις στον ανταγωνισμό.
Παράλληλα, στην Κίνα η Assets Supervision and Administration Commission (SASAC) άναψε τον περασμένο Νοέμβριο το πράσινο φως για τη συγχώνευση των China State Shipbuilding Company (CSSC) και China Shipbuilding Industry Company (CSIC), η οποία οδήγησε στη δημιουργία της China Shipbuilding Group (CSG). Η κίνηση αυτή μεταφράστηκε από πολλούς αναλυτές της αγοράς σαν μια προσπάθεια να αμφισβητηθεί η πρωτοκαθεδρία της Νότιας Κορέας στην παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία.
Τέλος, η Imabari Shipbuilding Co. και η Japan Marine United Corp. (JMU), τα δύο κορυφαία ναυπηγεία της Ιαπωνίας, ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι προχωρούν στην ίδρυση κοινής εταιρείας την 1η Οκτωβρίου 2020, που σκοπό θα έχει τον σχεδιασμό και την πώληση εμπορικών πλοίων.
Φωτό: Manne1953/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ