
O μεγάλος εμπορικός εταίρος της Αυστραλίας, η Κίνα, φαίνεται πως ανακάμπτει γρήγορα από τις πληγές του κορονοϊού και παρουσιάζει μια ενισχυμένη ζήτηση για σιδηρομετάλλευμα, σημειώνει ο επικεφαλής της Rio Tinto, Chris Salisbury.
Όπως ανέφερε ο ίδιος σε ραδιοφωνικό σταθμό της Αυστραλίας, τα μεγάλα αποθέματα χάλυβα της Κίνας του περασμένου Φεβρουαρίου υποχωρούν σταδιακά, με αποτέλεσμα ο κατασκευαστικός κλάδος της χώρας να σημειώνει το τελευταίο διάστημα αυξημένη ζήτηση για αυστραλιανό iron ore.
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το γεγονός ότι η Κίνα επιστρέφει τόσο γρήγορα. Είχε να αντιμετωπίσει σοβαρές προκλήσεις σχετικά με τον ιό και την επιβράδυνση της οικονομίας της, ωστόσο αυτό που παρατηρούμε είναι ότι η ζήτηση για iron ore κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου δεν μεταβλήθηκε», τόνισε χαρακτηριστικά.
Τα τελευταία νέα αναφορικά με την πορεία της κινεζικής οικονομίας είναι θετικά. Την περασμένη εβδομάδα, τα επίσημα στατιστικά στοιχεία έδειξαν ότι ο ασιατικός γίγαντας επέστρεψε σε ανάπτυξη μετά από ύφεση που γνώρισε τον Φεβρουάριο.
Από την άλλη, το αντίπαλον δέος της Rio Tinto, η Fortescue Metals Group, είχε εκτιμήσει τον Φεβρουάριο ότι σαφή εικόνα της κινεζικής ζήτησης για σιδηρομετάλλευμα θα έχουμε τον Απρίλιο και τον Μάιο, όταν δηλαδή ο κατασκευαστικός κλάδος επανέλθει σε μια κανονικότητα.
Πρόσφατα αναλυτές της UBS υπογράμμισαν ότι η κινεζική βιομηχανία χάλυβα είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην εγχώρια ζήτηση σε σχέση με χώρες όπως η Ταϊβάν, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία, των οποίων τα χαλυβουργεία επικεντρώνονται στις εξαγωγές και πιθανώς επηρεάζονται από την επιβράδυνση της οικονομίας σε ΗΠΑ και Ευρώπη.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, σε αντίθεση με άλλα μεταλλεύματα, η τιμή του iron ore παραμένει σε ικανοποιητικά επίπεδα, κυρίως λόγω των στρεβλώσεων στην προσφορά από Βραζιλία και Αυστραλία.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ