
Το πρώτο τρένο της Maersk από το λιμάνι της Αγίας Πετρούπολης με κατεύθυνση προς τα ανατολικά, που μεταφέρει εμπορεύματα από την Ευρώπη στην Ασία, ξεκίνησε το ταξίδι του στις 28 Μαρτίου. Ο συνολικός χρόνος μεταφοράς της νέας διηπειρωτικής γραμμής από τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης προς τους λιμένες της Κορέας και της Ιαπωνίας θα είναι μεταξύ 23 και 32 ημερών, δηλαδή μείωση κατά το ήμισυ σε σύγκριση με τις 52-57 ημέρες μέσω της παραδοσιακής θαλάσσιας διαδρομής.
Η αμαξοστοιχία που φορτώθηκε με κόντρα πλακέ και χημικά προϊόντα από τη Βόρεια Ευρώπη αναχώρησε από το τερματικό λιμάνι FCT στην Αγία Πετρούπολη με προορισμό το λιμάνι του Vostochny στη ρωσική Άπω Ανατολή. Κατά την άφιξη στο Vostochny, τα εμπορευματοκιβώτια θα φορτωθούν στα πλοία μικρής θαλάσσης της Maersk για παράδοση στην Κορέα και στην Ιαπωνία.
Η Maersk εγκαινίασε την υπηρεσία AE19 τον Αύγουστο του 2019, σε συνεργασία με τις ρωσικές εταιρείες Modul και Global Ports, προσφέροντας ένα συμπληρωματικό προϊόν για συντομότερες χρονικά μεταφορές από την Ασία στην Ευρώπη, συνδέοντας τα λιμάνια του Vostochny και της Αγίας Πετρούπολης.
«Η υπηρεσία AE19 παρέχει στους πελάτες μας όχι μόνο ταχύτερη λύση παράδοσης, αλλά και χαμηλότερο κόστος από την αεροπορική μεταφορά. Μέχρι στιγμής, η υπηρεσία χρησιμοποιήθηκε μόνο για τις μεταφορές από την Ασία προς την Ευρώπη, ωστόσο, καθώς η υπηρεσία έχει σημειώσει σταθερή ανάπτυξη από τις αρχές του 2020, επέτρεψε την αποστολή και προς την αντίθετη κατεύθυνση, από την Ευρώπη στην Ασία. Η ζήτηση των πελατών για την ανάπτυξη της υπηρεσίας Eastbound, ειδικά στην αυτοκινητοβιομηχανία, στην τεχνολογία, στις χημικές ουσίες και στις κάθετες βιομηχανικές μονάδες, οδήγησε περαιτέρω στην εκτόξευση αυτής της υπηρεσίας», αναφέρει ο Kasper Krog, επικεφαλής της Intercontinental Rail της A.P. Moller-Maersk.
Φωτό: www.maersk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ