
Το πρώτο τρένο της Maersk από το λιμάνι της Αγίας Πετρούπολης με κατεύθυνση προς τα ανατολικά, που μεταφέρει εμπορεύματα από την Ευρώπη στην Ασία, ξεκίνησε το ταξίδι του στις 28 Μαρτίου. Ο συνολικός χρόνος μεταφοράς της νέας διηπειρωτικής γραμμής από τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης προς τους λιμένες της Κορέας και της Ιαπωνίας θα είναι μεταξύ 23 και 32 ημερών, δηλαδή μείωση κατά το ήμισυ σε σύγκριση με τις 52-57 ημέρες μέσω της παραδοσιακής θαλάσσιας διαδρομής.
Η αμαξοστοιχία που φορτώθηκε με κόντρα πλακέ και χημικά προϊόντα από τη Βόρεια Ευρώπη αναχώρησε από το τερματικό λιμάνι FCT στην Αγία Πετρούπολη με προορισμό το λιμάνι του Vostochny στη ρωσική Άπω Ανατολή. Κατά την άφιξη στο Vostochny, τα εμπορευματοκιβώτια θα φορτωθούν στα πλοία μικρής θαλάσσης της Maersk για παράδοση στην Κορέα και στην Ιαπωνία.
Η Maersk εγκαινίασε την υπηρεσία AE19 τον Αύγουστο του 2019, σε συνεργασία με τις ρωσικές εταιρείες Modul και Global Ports, προσφέροντας ένα συμπληρωματικό προϊόν για συντομότερες χρονικά μεταφορές από την Ασία στην Ευρώπη, συνδέοντας τα λιμάνια του Vostochny και της Αγίας Πετρούπολης.
«Η υπηρεσία AE19 παρέχει στους πελάτες μας όχι μόνο ταχύτερη λύση παράδοσης, αλλά και χαμηλότερο κόστος από την αεροπορική μεταφορά. Μέχρι στιγμής, η υπηρεσία χρησιμοποιήθηκε μόνο για τις μεταφορές από την Ασία προς την Ευρώπη, ωστόσο, καθώς η υπηρεσία έχει σημειώσει σταθερή ανάπτυξη από τις αρχές του 2020, επέτρεψε την αποστολή και προς την αντίθετη κατεύθυνση, από την Ευρώπη στην Ασία. Η ζήτηση των πελατών για την ανάπτυξη της υπηρεσίας Eastbound, ειδικά στην αυτοκινητοβιομηχανία, στην τεχνολογία, στις χημικές ουσίες και στις κάθετες βιομηχανικές μονάδες, οδήγησε περαιτέρω στην εκτόξευση αυτής της υπηρεσίας», αναφέρει ο Kasper Krog, επικεφαλής της Intercontinental Rail της A.P. Moller-Maersk.
Φωτό: www.maersk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ