
Ο φορέας εκμετάλλευσης του μεγαλύτερου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων της Νιγηρίας επεκτείνει τις δραστηριότητές του ώστε να αντιμετωπίσει την απότομη αύξηση της κυκλοφορίας από τότε που η κυβέρνηση έκλεισε τα σύνορα με το Μπενίν.
Τον Αύγουστο, ο πρόεδρος Muhammadu Buhari διέταξε το μερικό κλείσιμο των χερσαίων συνόρων της Νιγηρίας με τους γείτονές του, προκειμένου να περιορίσει το λαθρεμπόριο ρυζιού, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg. Δύο μήνες αργότερα, τα μέτρα επεκτάθηκαν στο εμπόριο όλων των αγαθών, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της τοπικής παραγωγής. Ο πρόεδρος Buhari θέλησε επίσης να σταματήσει το λαθρεμπόριο των προϊόντων καυσίμων της Νιγηρίας.
Περίπου το 80% όλων των εισαγωγών στο λιμάνι Κοτονού του Μπενίν προορίζεται για τον «μεγάλο» γείτονά του, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα.
O όγκος των διακινούμενων φορτίων από τα δύο εμπορικά λιμάνια του Λάγος έχει αυξηθεί σημαντικά, με τις εισαγωγές του περασμένου Οκτωβρίου να είναι αυξημένες κατά 50% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, δήλωσε εκπρόσωπος της AP Moller-Maersk.
Οι μονάδες της APM Terminals διαχειρίζονται το τερματικό εμπορευματοκιβωτίων στο κεντρικό λιμάνι Apapa στο Λάγος, με την εταιρεία να δαπανά 80 εκατ. δολάρια για να διπλασιάσει τον αριθμό των γερανών στην Apapa και να επεκτείνει τη χωρητικότητά τους. Η Αρχή Λιμένων της Νιγηρίας διαμαρτυρήθηκε στην APM Terminals για την ανεπάρκεια του εξοπλισμού διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων και τις καθυστερήσεις που προκύπτουν, σύμφωνα με την εφημερίδα ThisDay.
Το υψηλό επίπεδο ανεπάρκειας των λιμένων της Apapa υπήρξε πονοκέφαλος για διαδοχικές κυβερνήσεις της Νιγηρίας, οι οποίες απέτυχαν να επιδιορθώσουν τις υποβαθμισμένες υποδομές, να μειώσουν τη γραφειοκρατία και να αντιμετωπίσουν τη διαφθορά. Και ενώ οι λιμένες του Λάγος χειρίζονται περίπου το 80% της συνολικής ναυτιλιακής κυκλοφορίας, μια νέα εγκατάσταση βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή, 65 χλμ. ανατολικά της πόλης, προκειμένου να δώσει λύση στην ανεπάρκεια.
Η παράδοση των προϊόντων στην Apapa είναι πολύ πιο ακριβή από την αποστολή τους στα λιμάνια του Durban στη Νότια Αφρική και στην Tema στην Γκάνα, σύμφωνα με το SBM Intelligence, εξαιτίας των αυξημένων χρεώσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ