
Ο φορέας εκμετάλλευσης του μεγαλύτερου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων της Νιγηρίας επεκτείνει τις δραστηριότητές του ώστε να αντιμετωπίσει την απότομη αύξηση της κυκλοφορίας από τότε που η κυβέρνηση έκλεισε τα σύνορα με το Μπενίν.
Τον Αύγουστο, ο πρόεδρος Muhammadu Buhari διέταξε το μερικό κλείσιμο των χερσαίων συνόρων της Νιγηρίας με τους γείτονές του, προκειμένου να περιορίσει το λαθρεμπόριο ρυζιού, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg. Δύο μήνες αργότερα, τα μέτρα επεκτάθηκαν στο εμπόριο όλων των αγαθών, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της τοπικής παραγωγής. Ο πρόεδρος Buhari θέλησε επίσης να σταματήσει το λαθρεμπόριο των προϊόντων καυσίμων της Νιγηρίας.
Περίπου το 80% όλων των εισαγωγών στο λιμάνι Κοτονού του Μπενίν προορίζεται για τον «μεγάλο» γείτονά του, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα.
O όγκος των διακινούμενων φορτίων από τα δύο εμπορικά λιμάνια του Λάγος έχει αυξηθεί σημαντικά, με τις εισαγωγές του περασμένου Οκτωβρίου να είναι αυξημένες κατά 50% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, δήλωσε εκπρόσωπος της AP Moller-Maersk.
Οι μονάδες της APM Terminals διαχειρίζονται το τερματικό εμπορευματοκιβωτίων στο κεντρικό λιμάνι Apapa στο Λάγος, με την εταιρεία να δαπανά 80 εκατ. δολάρια για να διπλασιάσει τον αριθμό των γερανών στην Apapa και να επεκτείνει τη χωρητικότητά τους. Η Αρχή Λιμένων της Νιγηρίας διαμαρτυρήθηκε στην APM Terminals για την ανεπάρκεια του εξοπλισμού διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων και τις καθυστερήσεις που προκύπτουν, σύμφωνα με την εφημερίδα ThisDay.
Το υψηλό επίπεδο ανεπάρκειας των λιμένων της Apapa υπήρξε πονοκέφαλος για διαδοχικές κυβερνήσεις της Νιγηρίας, οι οποίες απέτυχαν να επιδιορθώσουν τις υποβαθμισμένες υποδομές, να μειώσουν τη γραφειοκρατία και να αντιμετωπίσουν τη διαφθορά. Και ενώ οι λιμένες του Λάγος χειρίζονται περίπου το 80% της συνολικής ναυτιλιακής κυκλοφορίας, μια νέα εγκατάσταση βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή, 65 χλμ. ανατολικά της πόλης, προκειμένου να δώσει λύση στην ανεπάρκεια.
Η παράδοση των προϊόντων στην Apapa είναι πολύ πιο ακριβή από την αποστολή τους στα λιμάνια του Durban στη Νότια Αφρική και στην Tema στην Γκάνα, σύμφωνα με το SBM Intelligence, εξαιτίας των αυξημένων χρεώσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ