
Αύξηση του κύκλου εργασιών της παρουσίασε η Star Bulk για το 2019 και βελτιωμένη εικόνα κατά το τελευταίο τέταρτο του έτους, καθώς η εισηγμένη εταιρεία ανακοίνωσε τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματά της.
Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους $821,3 εκατ. στο σύνολο του έτους ($651,7 εκατ. το 2018), ενώ το Q4 τα έσοδα ανήλθαν σε $248,6 εκατ. ($209,4 εκατ. το Q4 του 2018). Στα καθαρά αποτελέσματα, το 2019 υπήρξε ζημιογόνο για τη Star Bulk κατά $16,2 εκατ., από κερδοφορία ύψους $58,4 εκατ. το 2018. Ωστόσο, κατά το τελευταίο τέταρτο του έτους, η εταιρεία παρουσίασε σημαντικά υψηλότερα κέρδη σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2018, ύψους $23,5 εκατ. ($11,7 εκατ. το 2018), αποτέλεσμα της καλύτερης επίδοσης στο time charter equivalent.
Το TCE στο Q4 έφτασε τα $15.535/ημέρα από $14.036/ημέρα το ίδιο διάστημα του 2018. H ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $88,5 εκατ.
Η εταιρεία συνεχίζει το πρόγραμμα εγκατάστασης scrubbers στα 114 από τα 116 πλοία της, καθώς ήδη σε 90 πλοία έχουν ολοκληρωθεί οι σχετικές εργασίες.
Ο κ. Πέτρος Παππάς, CEO της Star Bulk, σχολιάζοντας την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, δήλωσε ότι «(η Star Bulk) παρουσίασε μια ισχυρή επίδοση κατά το δ΄ τρίμηνο του 2019, με έσοδα TCE ύψους $148 εκατ., εναρμονισμένα EBITDA $88,5 εκατ. και καθαρά κέρδη $23,5 εκατ. Το μέσο TCE αυξήθηκε, παρά το ότι ο στόλος μας επηρεάστηκε από το πρόγραμμα τοποθέτησης scrubbers. […] Από την αρχή του έτους διαπιστώνουμε εμπορικά και λειτουργικά οφέλη από τα scrubbers, διαθέτοντας ήδη 90 εξοπλισμένα πλοία. Το πρόγραμμα εγκατάστασης αναμένεται να ολοκληρωθεί περί τα τέλη Μαρτίου, εξαιτίας καθυστερήσεων στα κινεζικά ναυπηγεία που προκάλεσε το ξέσπασμα του κορονοϊού».
Φωτό: www.starbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ