
H παραγωγή χάλυβα των 64 κυριότερων παραγωγών χωρών παγκοσμίως αυξήθηκε το 2019 στους 1.869,9 εκατ. τόνους, καταγράφοντας αύξηση 3,4% συγκριτικά με το 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Χάλυβα.
Στην Ασία συνολικά παρήχθησαν 1.341,6 εκατ. τόνοι χάλυβα το 2019, σημειώνοντας αύξηση 5,7% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο έτος. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο η Κίνα παρήγαγε 996,3 εκατ. τόνους χάλυβα το περασμένο έτος, σημειώνοντας αύξηση σε ετήσια βάση 8,3% και κατά συνέπεια το μερίδιό της στην παγκόσμια παραγωγή αυξήθηκε από το 50,9% το 2018 στο 53,3% το 2019. Από την άλλη, η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα της Ινδίας ανήλθε στους 111,2 εκατ. τόνους το 2019, ξεπερνώντας έτσι την Ιαπωνία και καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη των κορυφαίων παραγωγών χάλυβα του κόσμου. Ιαπωνία και Νότια Κορέα παρήγαγαν 99,3 εκατ. τόνους και 71,4 εκατ. τόνους αντίστοιχα το 2019. Στο παρακάτω γράφημα παρουσιάζεται η ετήσια εξέλιξη της παγκόσμιας και της κινεζικής παραγωγής χάλυβα σε εκατ. τόνους από το 2012 έως το 2019.
Η παραγωγή από τα κράτη-μέλη της ΕΕ διαμορφώθηκε το 2019 στους 159,4 εκατ. τόνους, σημειώνοντας μείωση 4,9% συγκριτικά με το 2018. Η Γερμανία παρήγαγε 39,7 εκατ. τόνους χάλυβα, ενώ Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία παρήγαγαν 23,2 εκατ. τόνους, 14,5 εκατ. τόνους και 13,6 εκατ. τόνους αντίστοιχα το περασμένο έτος.
Η παραγωγή στη Βόρεια Αμερική κινήθηκε στους 120 εκατ. τόνους το 2019, με την παραγωγή των ΗΠΑ να ανέρχεται στους 87,9 εκατ. τόνους.
Τέλος, στη Μέση Ανατολή, η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα διαμορφώθηκε στους 45,3 εκατ. τόνους το 2019, καταγράφοντας αύξηση 19,2%, με την ιρανική παραγωγή να παρουσιάζει σημαντική αύξηση 30,1%, στους 31,9 εκατ. τόνους.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται οι δέκα κορυφαίες παραγωγοί χώρες για το 2018 και το 2019:
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ