
O αυστραλιανός κολοσσός BHP θα προβεί σε μια κίνηση-ορόσημο, καθώς αναμένεται να ναυπηγήσει τον πρώτο στόλο φορτηγών πλοίων που θα κινείται αποκλειστικά με τη χρήση LNG.
Όπως αναφέρουν ΜΜΕ της Αυστραλίας, η BHP εξετάζει ήδη 17 προτάσεις από παραγωγούς φυσικού αερίου, ναυπηγεία και τραπεζικά ιδρύματα, προκειμένου να προχωρήσει στη σύναψη συμφωνίας, η οποία αναμένεται να οριστικοποιηθεί στις αρχές Μαρτίου.
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία ζει τις πρώτες ημέρες μιας μεγάλης πρόκλησης που ακούει στο όνομα «sulphur cap», η BHP, που αποτελεί μία εκ των κορυφαίων ναυλωτών bulk carriers του κόσμου, προσβλέπει να δημιουργήσει τον δικό της στόλο για τη μεταφορά έως και 27 εκατ. τόνων iron ore προς την Ασία.
Ο αντιπρόεδρος της BHP Maritime, Rashpal Bhatti, ανέφερε ότι η πρόωση πλοίων με LNG είναι αποδοτικότερη απ’ ό,τι με diesel για τη μείωση των εκπομπών SOx, NOx και CO2. O ίδιος επιβεβαίωσε ότι η BHP έχει έρθει σε επικοινωνία με τράπεζες, ναυπηγεία και επιχειρηματίες για τη ναυπήγηση των πλοίων αυτών, με το ενδιαφέρον να είναι μεγάλο. Μεταξύ των εταιρειών που καλοβλέπουν το project της BHP είναι η Pavilion, η Shell και η Woodside.
Να σημειωθεί ότι και στο παρελθόν η BHP έχει δείξει το πράσινο πρόσωπό της, καθώς πρόσφατα υπέγραψε τέσσερα νέα συμβόλαια για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας σε ορυχεία χαλκού στη Χιλή μέσω της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας από το 2021.
Φωτό: Christo Anestev/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ